- 5 sep 2012
- 58
- 2
- 0
Bij deze mijn project topic van mijn zelf ingevoerde Altezza:
Af-fabriek met LSD, TRD-bodykit (Legana type), TRC, Snow-functie, electrisch inklapbare spiegels, 4 electrische ramen, Privacy-ramen achter (lekker donker).
De auto heb ik zelf geimporteerd vanuit Japan, altijd spannend natuurlijk; een auto kopen zonder hem te kunnen zien, ruiken, voelen enz. De auto in Japan zag er toen zo uit:
De auto is vorige week aangekomen en ik heb haar vrijdag in Rotterdam opgehaald. Op de auto-ambulance gezet en toen zag ze er zo uit:
Bij mn garagebox aangekomen natuurlijk meteen even gestart:
Starten, lopen... Waar een echte Jap toch wel bekend om staat!
Zoals verwacht is de auto wel erg vuil geworden (niet gek na 6 weken op de boot) en goeie poetsbeurt is dus het eerste dat er aan zal gebeuren.
Verder ziet de auto er erg netjes uit; een paar gebruikerssporen aan de buitenzijde (en de montagegaatjes van een spoiler die er ooit op heeft gezeten).
Het interieur ziet er z??r netjes uit; net als de motorruimte!
Voor de kentekenaanvraag ga ik de auto technisch eerst eens een goeie beurt geven; alle vloeistoffen, rubbers, kabels, remmen enz. controleren/verversen.
Er zitten mooie 17'' AVS (level5) velgen onder met nog redelijke Yokohama banden.
Momenteel staat ze er zo bij:
What to do:
- Koplampen vervangen voor EU-lampen
- Mistachterlicht aansluiten
- Interieur reinigen
- Grote beurt (motorische)
- Grote poets/was/klei beuert (optisch)
- Gaatjes in achterklep dicht maken en (laten) spuiten
- Radio monteren (welke?? origineel of aftermarket dubbeldin??)
- Claxon en ruitenwisser repareren (misschien gewoon een zekering..?)
Voor zover mijn nieuwe project-topic.
Zodra er veranderen zijn komen die hier natuurlijk in te staan
Ik wil de auto voor het voorjaar op de weg hebben; optijd dus voor het meeting-seizoen :rulez:
Af-fabriek met LSD, TRD-bodykit (Legana type), TRC, Snow-functie, electrisch inklapbare spiegels, 4 electrische ramen, Privacy-ramen achter (lekker donker).
De auto heb ik zelf geimporteerd vanuit Japan, altijd spannend natuurlijk; een auto kopen zonder hem te kunnen zien, ruiken, voelen enz. De auto in Japan zag er toen zo uit:
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
De auto is vorige week aangekomen en ik heb haar vrijdag in Rotterdam opgehaald. Op de auto-ambulance gezet en toen zag ze er zo uit:
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Bij mn garagebox aangekomen natuurlijk meteen even gestart:
Starten, lopen... Waar een echte Jap toch wel bekend om staat!
Zoals verwacht is de auto wel erg vuil geworden (niet gek na 6 weken op de boot) en goeie poetsbeurt is dus het eerste dat er aan zal gebeuren.
Verder ziet de auto er erg netjes uit; een paar gebruikerssporen aan de buitenzijde (en de montagegaatjes van een spoiler die er ooit op heeft gezeten).
Het interieur ziet er z??r netjes uit; net als de motorruimte!
Voor de kentekenaanvraag ga ik de auto technisch eerst eens een goeie beurt geven; alle vloeistoffen, rubbers, kabels, remmen enz. controleren/verversen.
Er zitten mooie 17'' AVS (level5) velgen onder met nog redelijke Yokohama banden.
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Momenteel staat ze er zo bij:
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
What to do:
- Koplampen vervangen voor EU-lampen
- Mistachterlicht aansluiten
- Interieur reinigen
- Grote beurt (motorische)
- Grote poets/was/klei beuert (optisch)
- Gaatjes in achterklep dicht maken en (laten) spuiten
- Radio monteren (welke?? origineel of aftermarket dubbeldin??)
- Claxon en ruitenwisser repareren (misschien gewoon een zekering..?)
Voor zover mijn nieuwe project-topic.
Zodra er veranderen zijn komen die hier natuurlijk in te staan
Ik wil de auto voor het voorjaar op de weg hebben; optijd dus voor het meeting-seizoen :rulez: