[Altezza] Tomr2's Altezza RS200

Nadat ook ik mijn dakstrip op de snelweg ben verloren maar meteen een nieuwe besteld en vandaag gemonteerd.
Via een bedrijf uit de Ver. Arabische Emiraten besteld en binnen een week in huis (29,- ipv 57,- bij de dealer..).
Ook meteen maar even mn nieuwe carbon-instrumentenpanel gemonteerd (waat de TRC/snow knopjes zitten).

Dakstrip: (misschien de andere kant ook nog maar eens bestellen ivm kleurverschil)
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Instrumentpanel:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

wat heb je gebruikt om die vast te zetten? ik moet die van mij nog steeds weer monteren....

Ik denk een verwarmde ruimte, om te beginnen ;)
En dan nog twee dotjes raamkit en vastklikken, heb ik mij laten vertellen.
Moet het ook nog doen en ben ook benieuw hoe Tom dit heeft gedaan.

Eerst de ondergrond goed schoonmaken en ontvetten; daarna een steepje secondelijm in de 'goot' gedaan en voila.
Voorlopig blijft het goed zitten :)

LOL, ok...ben benieuwd of het blijft zitten, want volgens mij is secondelijm niet flexibel.
En blijf je later niet met lijmresten zitten mocht het toch loslaten?

Tot nu toe geen problemen mee gehad; en waarom zou de lijm flexibel moeten zijn?
En als het wel loslaat zien we laten wel weer verder :P

Door wisselingen in temperatuur zetten die losse strips anders uit dan het dak. Als je de uitzettingen niet kan opvangen Door de starre verbinding, kan het gaan bobbelen lijkt mij, vandaar.
Geniet je al vd auto?

Ja daar heb je misschien wel een punt; we zullen wel zien in het voorjaar/zomer.
Mijn oude daily (Fiat Punto) is verkocht; nu dus iedere dag met deze naar mn werk... Ik geniet er volop van :)

Nice! Ja dat is dan ook wel een verschil. Zit nu in Bremen dus lekker gereden :)
Lange afstanden zijn goed te doen met de Altezza.

Inmiddels is mijn Altezza te koop...
De auto is altijd erg goed bevallen maar moet nu plaats maken voor een Subaru Legacy B4 :)
Omdat ik nog niet genoeg posts heb gedaan kan ik deze niet aanbieden in het verkoop Topic....
- link verwijderd -
Moded GPS-10: dat zijn nu eenmaal de regels en geldt ook voor het aanbieden van de auto via een externe link. Deze link heb ik verwijderd.

Moded GPS-10: dat zijn nu eenmaal de regels en geldt ook voor het aanbieden van de auto via een externe link. Deze link heb ik verwijderd
.

Gaat het niet om de inhoud van de berichtjes?
Als ik nu dus nog 12 berichtjes plaats waar niemand wat aan heeft kan het wel...?
Zal eraan werken :)

Idd, inhoud EN quota.. Als iemand 50 onzinberichtjes plaatst en denkt vervolgens een ad te plaatsen, zou die wel eens bedrogen uit kunnen komen ;)

Uiteraard kun je altijd een verzoek indienen als je meent buiten de forumregels te vallen. Het team zal dat dan beoordelen.

Subaru is ook leuk speelgoed.
Hoop dat je tezz een leuk nieuw baasje krijgt. Vind import (Toyota)wit wel mooi op Japanse wagens.

Ik hoop ook dat mn Altezza goed terecht gaat komen...
en ja, de Subaru is ook leuk speelgoed; 280 paartjes op 4 wielen aangedreven

Jazeker ...
Volgende week met de auto naar de RDW voor de invoering; kan niet wachten om er de weg mee op te mogen.. Ieder proefritje was steeds weer met een big-smile :)