Android app - Lexusforum

Michael

Nieuw hier
30 dec 2009
13
2
3
Complimenten, knap gedaan! En verstandig om met Android te beginnen (75% aandeel op de wereldmarkt) die 17% van Apple volgt vanzelf wel....
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Store van Apple brengt kosten met zich mee ;) Dus idd nog even wachten ;)
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
maak al maanden gebruik van de app! werkt super om alle topics te volgen
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Mooi motivatie topic Hube, het werkt.

Ik dit even toelichten voor andere leden. Ik ben namelijk ooit begonnen aan een versie 2 van de app. Hij is verre van af, maar ziet er al vet uit. Het probleem is enkel dat ik niet genoeg gemotiveerd ben om de versie 2 af te maken voor slechts 14 actieve gebruikers, maar misschien helpt dit topic, hoe meer gebruikers hoe meer zin om verder te ontwikkelen!

Voor de ge?ntereseerde, hier het jaar oude topic over de app: http://www.lexusforum.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=3336
Hier staan ook toekomstplannen.
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Hallo Roel,

Ik gebruik je app ook al maanden. Bij mij loop hij nog wel eens vast. Ik weet niet of dat bij andere ook is, maar wil je de rapporten daarvoor hebben? Nu druk ik gewoon op 'OK'.
Maar kan ook op 'Rapport' drukken. Zeg het maar.

Verder komt het wel eens voor dat de App geen nieuwstopics kan openen. Geen flauw idee hoe het kan.

iig ben er blij mee :D
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Ja, graag de rapporten verzenden.


Een tijdje terug kwam het inderdaad voor dat nieuws items niet konden worden geopend, zou nu probleemloos moeten werken.
Mocht je toch nog problemen hebben met nieuwsberichten, meld dan a.j.b. even welke bericht het betreft.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Parabels, ik heb er een tijdje geleden naar gekeken en Tapatalk wilde mij teveel toegang hebben tot de database. Daarnaast moest ik ook de nodige bestanden installeren op de server.

Echter tijden zijn veranderd, wellicht zijn zij ook verbeterd. Dus ik zal er binnenkort nog eens naar kijken. Bedankt!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Nee, de app werkt nu niet. Dat komt omdat deze gebaseerd is op de RSS feed van het vorige forum. Tzt zal er een update komen, maar Roelvb is nu nog even druk met de website. De website heeft echter wel een mobiele weergave. Dus door gewoon de browser op de mobiele telefoon te gebruiken zal men het forum op een mobiel vriendelijke manier kunnen benaderen.
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
Ik wist niet eens dat de app er al was, was er eigenlijk al op aan het wachten.
gelijk gedownload, en nu even afwachten tot ie weer online is. Goed bezig Roelvb!:)
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Ik zal eens onderzoeken of ik de "Laatste reacties" tab makkelijk kan herstellen in de app.

Als er nog vraag is naar een app zal ik kijken naar de mogelijkheden om de ontwikkelingen van versie 2 voort te zetten.