Weet iemand hoe je de gevoeligheid van de automatische inschakeling van de verlichting kunt aanpassen bij een IS250 van 2009?
Hij gaat nu eigenlijk net te laat aan of blijft uit als het donker bewolkt en regenachtig is.
Kun je dit misschien met behulp van een OBD apparaatje uitlezen en aanpassen in bijv. de Techstream-app?
Hij gaat nu eigenlijk net te laat aan of blijft uit als het donker bewolkt en regenachtig is.
Kun je dit misschien met behulp van een OBD apparaatje uitlezen en aanpassen in bijv. de Techstream-app?

Ik heb bijvoorbeeld de nieuwe achterlampen met de ‘l’. Ik heb het geprobeerd met een iPhone maar heb ook nog een Android telefoon liggen
). Een maandabonnement is het goedkoopste. De OBD2 dongle kan ook roet in het eten gooien. Welke heb je?
.
.
Maargoed moet op afspraak en dat is weer irritant. Ik kan zeker op en neer van Haarlem naar Amsterdam voor dat geld maar niet als ik mijn eigen tijd meereken
En het is meer dat als het niet werkt het weggegooid is en ik alsnog naar de dealer zal moeten. Maar wie niet waagt die niet wint dus ik zal het straks even proberen