Bijeenkomst.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
We proberen het in Mei te regelen, uhm, Richard, regelt het eigenlijk :)

Alor zei:
Lijkt me ook leuk ja eens een keer de gezichten ontmoeten achter de berichten hier.
Al is het maar een Parking Lot Meeting van een paar uur ofzo.

van mij mag het inderdaad ook een paar uur zijn als we elkaar maar gewoon een keer zien

meeting.

meeting.

Heren, ik wil me bij deze ook aan melden voor een meeting.
Weet alleen niet of er nog gebrek is aan een gs300t3.
Ik hou het forum wel in de gaten de komende tijd.

Bijeenkomst Lexus

Bijeenkomst Lexus

Geen probleem, zolang het maar in het weekend is kom ik ook langs met mijn rode LS 400 uit 1992. Lijkt me leuk om gezellig te kletsen over alle Lexussen bij een wegrestaurant. Bij een van der Valk of AC zou kunnen, hebben meestal een grote parkeerplaats en je kunt er wat drinken/eten. Benieuwd wat iedereen wil en wat we gaan doen. Ik kom wel.

Wanneer het aan de orde is, of er meer duidelijk is, dan gooi ik er wel een mailing uit. Dan moeten jullie wel in de account aangeven dat je een nieuwsbrief wilt ontvangen van Lexusforum.

Ik heb Richard er nog maar eens over benaderd. Mocht hij er niet zoveel zin of tijd voor hebben, dan zullen we zelf iets moeten verzinnen :)

Lijkt mij leuk om eens met al die achterwiel aangedreven auto's door de sneeuw te ploeteren :D

Natuurlijk! Wij moeten alleen nog een plan maken, en eventueel de kosten verdelen onder de rijders die langskomen.

Ik kom niet eens van mijn plek af met die V8+automaat+deze banden. Hij gaat meteen spinnen :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.