Bijeenkomst.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ptimmermans

Nieuw hier
6 aug 2009
13
1
0
Hoi mensen,

Ik zie dat de bijeenkomst nog niet geweest is, dus zet mij ook maar op de lijst....weer een IS erbij.

Groeten, Peter
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het zal plaatsvinden in de voorjaar of zomer vakantie. Dus tegen die tijd hoop ik dat jouw auto weer top is :)

In ieder geval, ik heb gevraagd aan de lexus dealers of zij, of misschien Louwman ons willen helpen met een lokatie. Ik wacht op antwoord.

Ik heb de organisatie van Richard overgenomen, omdat hij het heel erg druk heeft.

Mocht het met louwman of de dealers nu op niets uitlopen (het is toch crisis in autoland) dan zullen wij zelf iets moeten verzinnen en sta ik open voor alle opties die jullie hebben. Wij zullen dit immers samen van de grond af moeten krijgen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Tot nog toe heb ik:


  • Jelmer,
    Gusmano,
    Loki,
    Wilcom2005
    Paul
    Richard
    Alan
    Alor
    Pino_ls400
    Joep
    Coolyo0o
    Aschwin
    ronaldveen1984
    gs300t3
    Coordinator
    Michael
    Martinvp
    ptimmermans

Er zijn nu dus zo'n 18 deelnemers, ik ga er van uit dat wij tijdens de meeting zo'n 25 tot 30 deelnemers zullen hebben. Misschien nog iets meer wanneer wij het gaan berichten op de voorpagina.
 

Martinvp

Nieuw hier
29 jan 2010
14
0
0
Hube zei:
Okay,

Om de bijeenkomst te regelen moeten wij het eens worden over een aantal dingen.

1. Waar gaan wij deze houden?
2. Wanneer ?
3. Wat zijn de consumpties en hoeveel gaat dit ons kosten?
4. Moet er ontheffing gevraagd worden om de bijeenkomst ergens te houden?
5. Moet er een pand gehuurd worden met een parkeerplaats, of kan er gewoon op een recreatieplek ontmoet worden?
6. Wat we nog meer tegenkomen.

We kunnen Lexus Nederland vragen om de bijeenkomst te sponsoren en misschien kunnen ze een demo versie beshikbaar stellen van de IS-F voor proefrondjes op een cicuit?
Een mooie reden om de meeting te doen op het circuit van Zandvoort.

Ik denk wel dat er dan 30 mensen komen opdagen.
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
denk dan wel aan een evenementen verzekering!! als je die IS-F aan barrels rijdt..

en waarom de IS-F? LF-A mag van mij ook wel, een rondje in de opvolger van de Toyota Supra mk4 sla ik ook niet af!
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
daar zal het op uitdraaien ja.. maar dromen mag toch! en ze proberen te laten realiseren helemaal
 
16 dec 2009
117
0
16
Alor zei:
ff een suggestie,

Net ff contact gehad met Marcel van Meguiars MTEC te Baarn , die gasten gaan waarschijnlijk mijn auto verder onder handen nemen.

Bij hun in Baarn kan je ook meetingen organiseren wel of niet met bv een bbq en een workshop "car detaillen"

Lijkt me ook leuk en centraal in het land.

Is ook een optie, de laatste meeting waar ik ben geweest met de corolla club NL was bij De Meern, met een aardig restaurant en parkeergelegenheid maar de locatie was niet zo fijn en iedereen was redelijk snel weg.

Maar is het geen idee om nu eens wat dingen vast te gaan zetten anders komt en nooit wat van?
 

Joeri

Hoort erbij
15 feb 2010
28
0
0
Die bijeenkomst moet niet te snel geregeld worden, hoor, want dan kan ik er nog niet bij zijn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.