Bijeenkomst.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Lexus Amsterdam is een programma aan het samenstellen. Ik heb alleen nog geen updates binnen. Ik hoop binnen een paar weken meer te kunnen zeggen.
 
16 dec 2009
117
0
16
Hube zei:
Lexus Amsterdam is een programma aan het samenstellen. Ik heb alleen nog geen updates binnen. Ik hoop binnen een paar weken meer te kunnen zeggen.

ik hoop het dat het dan snel is kijk er nu al naar uit
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Net met Lexus Amsterdam contact gehad.

Wij gaan mikken op een zondag eind september. Programma volgt.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Interesting.. hoop niet dat het in het weekend van JAF valt, dan kan ik niet, maar anders kom ik ook ff kijken als niet lexus rijder :p
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
mlcoolj zei:
Interesting.. hoop niet dat het in het weekend van JAF valt, dan kan ik niet, maar anders kom ik ook ff kijken als niet lexus rijder :p

JAF is alleen nog interessant door Time Attack, vind er verder weinig aan..
veel van het zelfde ne heel veel petjes...
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ja? Eerste keer dat ik heen ga.. elke keer dat ik wou gaan was er iets of ik ben dan in het buitenland.. 2 jaar geleden was mijn zoontje geboren, dus geen JAF voor mij toen.. vorig jaar was ik met vakantie... dit jaar ben ik er wel en wil het wel meemaken... tenslotte.. vind autosport wel leuk... ga ook om wat inspiratie op te doen.. niet dat ik van mijn auto een sjonnie bak wil maken... ik ben meer van de subtiele wijzigingen en zoveel mogelijk OEM...
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Perfect :) Het lijkt mij leuk nu eens jullie allen te ontmoeten.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nou.. ik heb al wat gezichten bij de facebook page gezien ;) keep em coming!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
mlcoolj zei:
nou.. ik heb al wat gezichten bij de facebook page gezien ;) keep em coming!
hahaha :) We moeten die pagina nog inrichten, maar iedere website heeft zo'n beetj een facebook pagina deze dagen :)
 
16 dec 2009
117
0
16
Hube zei:
Net met Lexus Amsterdam contact gehad.

Wij gaan mikken op een zondag eind september. Programma volgt.

ik w8 met smart af alleen heb ik vakantie t/m de 30e sept dus hoop dat ik dan weer terug ben!
 

Joeri

Hoort erbij
15 feb 2010
28
0
0
Ik hoop dat ik tegen die tijd een Lexus uitgezocht heb. Als dat zo is, ben ik erbij!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
jij heb al een lexus Alor! :lol: En Joeri... ik heb ook geen Lexus maar ik zal mijn best wel doen om te komen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.