Carplay aansluiting

Avontuur

Hoort erbij
22 mei 2021
64
48
18
Dag Forum. Om
Maar direct met de deur in huis te vallen, is het mogelijk dat iemand of een bedrijf een Lexus RX450H van maart 2018 voorziet van CarPlay? Dit is iets wat ik nu op de huidige RAV4 wel heb. Het liefst behoud ik deze mogelijkheid.

Mocht dit mogelijk zijn begrijp ik dat het geld kost natuurlijk!
We zijn nu ver gevorderd met het kopen van een 2018 RX en zou CarPlay wel een toevoeging vinden.

hartelijke groet

Rick
CA7FB1F9-BFEC-493B-91B1-ECCC589DA33E.jpeg
 

R3D

Actief
7 sep 2020
115
59
28
GROM Audio levert systemen die Carplay kunnen toevoegen aan de bestaande infotainment unit. In Nederland levert @MoTrade (https://motrade.nl/nl/) deze systemen van GROM.

Ik heb er zelf nog geen ervaring mee (de prijs is behoorlijk fors voor hoeveel ik de auto nu gebruik), maar dat is voor ieder natuurlijk een afweging. Volgens mij zijn er wel wat forumleden die een GROM Vline unit hebben en ook op het Amerikaanse Lexus forum kun je vast een hoop ervaringen vinden.

Mooi interieur van die RX overigens!
 

Avontuur

Hoort erbij
22 mei 2021
64
48
18
He bedankt voor de informatie, daar kan ik verder mee.
Wellicht kan ik @MoTrade benaderen of hij mij in dit draadje ?
Ik zou dat wel graag willen in de RX450H.

@R3D , wat dat interieur ja vind ik ook mooi.
Heb nu in twee verschillende Lexi gereden, een F-Sport en een President.
We gaan sowieso voor een RX450H uit 2018 met "laag aantal kilometers" , dat is voor ons nog te doen.
In mijn hoofd ben ik er al uit de Lexus is de wagen, nu nog de beslissing maken ...welke... het wordt.
 

MoTrade

Hoort erbij
Sponsor
18 okt 2018
53
29
18
Hallo
Het lukt me niet om bij mijn berichten te kmne op een of andere manier. Maar hierbij de link.
onderaan staat een demo en filmpje uitbouw radio. Daarmee kan in principe elke garage het doen
 
  • Leuk
Waarderingen: Avontuur

Avontuur

Hoort erbij
22 mei 2021
64
48
18