Eindelijk bericht gekregen van Lexus Belgi? :
Geachte Heer Leeuws,
Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen en betreuren het ongemak dat u ervaart met de waterdoorsijpeling in de carwash.
Wij hebben Lexus Hasselt gecontacteerd en dit probleem onderzocht en hebben vastgesteld dat dit fenomeen niet bekend is bij ons.
Gezien in een andere car wash de waterdoorsijpeling niet gebeurd ligt het probleem niet bij de wagen.
Helaas kunnen wij u geen beter advies geven.
Wij hopen u hiermee voldoende verduidelijking gegeven te hebben en blijven u graag verder van dienst.
Met vriendelijke groeten,
C****** D*******
Customer Relations Center
Toyota & Lexus Belgium
Leuvensesteenweg 369
1932 Zaventem
Tel: 0800 999 55
Fax: +32 (02) 386.75 76
http://www.toyota.be
http://www.lexus.be
Voor hen die de foto's al eens rustig hebben bekeken, is het niet echt insijpeling, maar meer een stortvloed.
ik heb hen dus ook een leuke brief teruggeschreven met de verschillende dealers in cc om te laten zien hoe premium ze er zich vanaf proberen te maken.
Ik had al vrij tevreden geweest met een "ja we hebben een fout gemaakt in de auto, en gaan dit naar toekomstige modellen oplossen" aan de mijne hoeven zee niets te doen. dat los ik zelf wel op.
't is alleen triestig dat ze niet open staan voor opbouwende "kritiek/opmerkingen", want ik ben er zeker van dat niet iedereen er zo licht over zou gaan.
Ik moet wel zeggen dat het mijn visie op de Red Carpet Treatment heeft veranderd naar een holle uitdrukking. Je wordt (volgens mijn ervaring) niet anders behandeld bij Lexus als bij gelijk welk ander merk.
hierbij mag van mij dit topic ook dicht. Als er ooit nog iets zou veranderen, dan post ik het wel opnieuw.