collega gespot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Baalde wel flink, had de mijne ook mee kunnen nemen dan :(
Ik zie daar een intercooler, vertel vertel :)
 
Zie veel Lexussen rijden en ga ze niet allemaal posten, maar die van gister is het melden waard!
A12 richting Den Haag, ter hoogte van Utrecht. Zag hem in mijn achteruitkijkspiegel al aankomen:
Metaalzwarte IS-F!
Buurt ding! Voor het eerst in levende lijve gezien, very nice car!

Bekende van het forum?

Off-topic: ik reed 110 op de teller op een stuk waar je wegens trajectcontrole 100 mag. Na correctie zit ik binnen de grens. De IS-F kwam mij voorbij rijden en moest dus harder hebben gereden!
- is de afwijking/marge groter dan ik aanneem?
- kent hij de controle niet?
- is de controle wel actief?!
 
@Johnlexusis200 uhhhh knap achterhaald :-) Is dat jouw bolide op de foto? ;-)

Klopt Zip heeft een paar keer in mijn IS gezeten.
 
tuut zei:
@Johnlexusis200 uhhhh knap achterhaald :-) Is dat jouw bolide op de foto? ;-)

Klopt Zip heeft een paar keer in mijn IS gezeten.

Ja, beetje laat.... Zip zei al dat je een lexus reed maar wist niet of het is200 was ;). Dat is de mijne inderdaad met wintervelgen
 
vanmiddag op de A9 bij het AZ stadion rond 3 uur een zilveren IS250 richting haarlem,

vervolgens op de A4 bij leiden rond half 4 een zwarte IS220 richting den haag en op hetzelfde moment een witte CT
 
Al een paar keer gespot in Egmond bij een huis op de oprit. Een in nieuwstaat verkerende LS400. Welk bouwjaar weet ik niet precies maar zowiezo model tot -1997
 
Alor zei:
Normaal post ik niet zoveel omdat ik tig Lexussen tegenkom onderweg maar deze is het vermelden waard omdat ik het idee heb dat deze er nog niet echt veel zijn..

Vanmiddag rond 13 uur op het Heetmanplein/Wilhelminaplein in Den Bosch-Centrum een witte CT200h F-sport.


Jammer dat je dan een CT meldt ipv een mooie IS :D
 
Dan zelf maar :P


Parkeerplaats van mijn werk vandaag, ergens in de provincie Utrecht.
 

Bijlagen

  • is-ct-kpn.gif
    is-ct-kpn.gif
    364,1 KB · Weergaven: 88