collega gespot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Ja mooi was ie he ;)

Ik zag op dezelfde route eerst een mooie IS250 in het parelmoer wit en later een zilvere IS200, de bestuurder groette mij vriendelijk toen ik de snelweg verliet :hi:
 
haha was niet te merken ;) pas toen ik achter koen zat, was jij al uit het zicht verdwenen
 
haha ik trok rustig op naar 130 op cc, dus eigenlijk wel vreemd dan :P
 
vandaag om half 3 op de A20 bij naaldwijk, een zwarte IS200 (duitser) met mistlicht mod achterop, ben hem al meerdere keren tegen gekomen tussen den haag en rotterdam!
 
vandaag... richting Breda vanuit Haarlem: heeeeeeeeeeeeel mooie Is200. Een groene, en supervriendelijke mensen aan boord.
 
Dank u wel :mrgreen: en een hele mooie GS met ook vriendelijke mensen aan boord en volgens mij lag er ook iemand te slapen naast je.
 
Gisteren tussen Swalmen en Roermond een zilvergrijze IS200 met Lexus raamband en aangepaste voorbumper. Bekende hier?

Edit: zie het al, het was Green hier op het forum :hi:
 
haha, ja, die lag al meteen te pitten. Ze had ook wel wat pijnstillers genomen ivm haar aanhoudende rugpijn (=reden waarom de lexus nog niet verlaagd is). nice to meet you!!
 
net even gekeken, ik k?n je dus! Je Mr2 aw11 isbekend van Toyota meetings. Ik heb trouwens ook een witte Carlos Sainz en draai als sinds 1995 me in het Toyota wereldje.
 
Nice to meet you to!!

Dat zou heel goed kunnen want ik kwam in het verleden wel veel op toyota meetings in Belgi? en NL en ik zal jou CS wel gezien moet hebben maar kan me dat nu niet meer herinneren.
 
gisterochtend op de marinehaven in den helder een zilvere IS200 met andere voorbumper en spoiler achterop...

wie o wie?? :)
 
Kom zo weinig in dit topic, omdat ik er niet aan denk melding te maken van elke IS die ik zie, haha.
Maar toch even: op JAF bij het wegrijden van het terrein (paddock) een zilvergrijze IS die ik in de file heb laten inschuiven tijdens het uitparkeren.
 
Ik zie regelmatig CT200h rijders op de snelweg, maar die kijken of groeten nooit...
Kan ik nou CT rijders beschouwen als Lexus liefhebbers of lease-rijders die net toevallig in het keuze-lijstje op Lexus zijn gekomen?

:roll:
 
Niels, 9 van de 10 zijn denk ik gewoon dood normale lease rijders, die kijken heus niet om.
 
Laat ik nou beide zijn :-) Als we met zijn drie?n in de auto zitten en ik zwaai naar een andere Lexusrijder, dan verklaart de rest mij zo'n beetje voor gek!

Maar dat maakt mij niet uit...

On topic: gisteren in de provinciale weg N214 richting Dordrecht een donkere GS450, maar nog niet het nieuwe model.