collega gespot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Gister ff met een maat over de meeting gehad.
Ik denk dat we samen in de LS langskomen (ligt er wel even aan of er niet al andere dingen gepland zijn) :D
 
Vanmiddag in Harelbeke een mooie witte 2GS gezien, stond een mooi setje velgen op.

Spijtig genoeg moest deze rechtdoor en ik afslaan, anders :photo:
 
Kom ik gisteren in Duitsland toevallig deze Lexus tegen ! :O
 

Bijlagen

  • Afb0772.jpg
    Afb0772.jpg
    360,1 KB · Weergaven: 58
Vriendelijke chauffeur, deed zelfs een praatje ?n.... wilde met me op de foto

:P :P :P :P :P :P :P :P
 

Bijlagen

  • Afb0147.jpg
    Afb0147.jpg
    68,7 KB · Weergaven: 53
ben donderdag en vandaag heel brabant en limburg doorgereden niemand mij tegengekomen? :p
 
Vanochtend in die verschikkelijke file voor knooppunt Clausplein (Rijswijk) een dame in een RX met de ramen open en de muziek hard :D
 
Niels_D zei:
Jeroen zei:
ben donderdag en vandaag heel brabant en limburg doorgereden niemand mij tegengekomen? :p

Daar wonen toch heul geen mensen jong?h! :D

wel een hoop vliegen, mijn voorruit(en de rest van de voorkant) was bezaaid met vlekken ;)

on topic: vanochtend op de A9 om 7 uur bij alkmaar een witte CT F-sport. zag er strak uit :)
 
Jeroen zei:
Niels_D zei:
Jeroen zei:
ben donderdag en vandaag heel brabant en limburg doorgereden niemand mij tegengekomen? :p

Daar wonen toch heul geen mensen jong?h! :D

wel een hoop vliegen, mijn voorruit(en de rest van de voorkant) was bezaaid met vlekken ;)

on topic: vanochtend op de A9 om 7 uur bij alkmaar een witte CT F-sport. zag er strak uit :)
zullen wel strontvliegen zijn en je weet waar die op afkomen :P :D ;)
 
Net weer een onge?nteresseerde CT200h rijder met een plaathouder van Lexus Amsterdam op de A1.
Was druk bezig met andere dingen dan autorijden :(
 
Ik was me niet bewust dat Lexus zo een "collegiaal" merk is. Ik zal voortaan wat meer werken aan mijn selectieve waarneming en de warme groet alvast klaarleggen. Ben te herkennen aan een zwarte CT F-Sport zonder hybrid-, type- en lexus logo's (afgezien van de L symbolen voor en achter, uiteraard) met custom carbon wrap op de b-stijl. Rij veel in omgeving Haarlem en Schiphol.
 
stond vandaag achter een 2008 ls 460 met een oudere man erin, op het industrie terein steenakker breda