collega gespot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Alor zei:
Vandaag 6 uur in de ochtend, kijk uit het raam om te kijken wat voor weer het is.
Zie ik een zilvere is250 bij mij op de oprit.
:hi:
U bent een bevoorrecht mens.
:)
Die van mij staat in de garage, kan naar buiten kijken wat ik wil, maar helaas niets te zien
:roll:
Nee, zelf op die manier kan ik niet gespot worden
:(
 
Een uur of 1,5 geleden bij Lexmond een LS400 of LS430 (zag het niet goed, hij reed tegengesteld, richting Breda) :rulez:
 
Alor zei:
Henny zei:
Alor zei:
Vandaag 6 uur in de ochtend, kijk uit het raam om te kijken wat voor weer het is.
Zie ik een zilvere is250 bij mij op de oprit.
:hi:
U bent een bevoorrecht mens.
:)
Die van mij staat in de garage, kan naar buiten kijken wat ik wil, maar helaas niets te zien
:roll:
Nee, zelf op die manier kan ik niet gespot worden
:(

Het duurde mij te lang met gespot worden, dan doe ik het zelf maar :D

haha lol, ik ziet die van mij jammer genoeg ook niet uit het raam
 
vandaag 2 IS200's tegengekomen op de van gent kazerne in rotterdam allebei zwart toevallig iemand van hier? :)
 
Net op de A1 bij Naarden-Vesting een groene LS400 UCF20 met pech.
Ik realiseerde te laat dat het een LS was om te stoppen, sorry!

Een paar kilometer verder bij de Witte Bergen een groene RHD Lexus Soarer (stond zo achterop de kofferbak :P ).
 
Ik ga ook eens een poging wagen, ik kom regelmatig een donkergrijze IS200 tegen hier in het dorp (Oudheusden).
Heb uit betrouwbare bron dat dit vermoedelijk de broer is van Angela. :)

Ben benieuwd of diegene hier lid is.
 
Vandaag op A15 richting Gorinchem een IS met kenteken xx-GS-xx en.... een Lexus-forum kentekenplaat houder ;) Vgl mij is dat Alan uit Dordrecht (rond 7.15 uur)

Ik zwaaide nog vanuit mijn zwarte CT200h maar je zag het niet. Niet zo gek want er werd weer door de rest van de gebruikers achterlijk dicht op elkaar gereden :( Wij hielden 'natuurlijk' netjes afstand :mrgreen:
 
Aah ja dat zal ik dan wel zijn geweest ja! Meestal rond dat tijdstip heb ik wel weer wat meer haast! Ik zal de volgende keer proberen te zwaaien :) of geef licht signaaltjs :)

Wel goed dat de kentekenplaat op de snelweg ook nog zichtbaar is! :)
 
Net weer een blauwe IS.
Het was een IS300 station (?) met Xenon lampen en gele mistlampen.
Nam de afslag Bunschoten-Spakenburg op de A1 en reed richting Amersfoort centrum.

Ik reed niet in mijn LS400 maar in een Ford Focus (wat een k... auto! Werkelijk alle bedieningscomponenten zitten op de meest onlogische plaats, alsof de ontwerpers dachten "hmm, wat is logisch, daar plaatsen we het dan niet").

Volgens mij spot ik trouwens half Lexus rijdend Nederland :P
 
Werkelijk alle bedieningscomponenten zitten op de meest onlogische plaats, alsof de ontwerpers dachten "hmm, wat is logisch, daar plaatsen we het dan niet
LOL

Ik zie omgeving haarlemmermeer veel CT's rondtuffen. Vandaag te Lisse een witte.
 
Niet op de snelweg tegen gekomen maar in het dorpje Haarsteeg (ligt tussen Waalwijk en DenBosch in).
Kom er de laatste tijd bijna elke dag langs voor me werk en elke keer kijk ik weer of hij er staat :)
De foto is vanuit de auto/rijdend genomen dus niet zo scherp haha
Een witte GS300 een bekende op het forum?
 

Bijlagen

  • IMAG0231 - kopie.jpg
    IMAG0231 - kopie.jpg
    24 KB · Weergaven: 57
Haha! Ik kom die witte GS300 ook met enige regelmaat tegen in Haarsteeg (en omgeving) :)

Staat die niet altijd daar bij die drie wegversmallingen?
 
Ik zie 's morgens in mijn dorp bij een huis nu elke keer een blauwe IS200 en een donkergrijze LS430 staan, was me eerder nog nooit opgevallen. Bekende van hier toevallig?