collega gespot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Om 17.05 uur een witte IS250 gepasseerd op de N267.
Hij reed vanaf Wijk en Aalburg richting de A59.
 
Verkeerde woordkeuze... hij kwam mij tegemoet.
Ik ging te andere kant op :)
 
Ik weet er alles van. Heb vanuit mijn woning al een aantal (dodelijke) ongelukken horen gebeuren op die weg.
Heb zelfs weleens mensen zien keren op die weg......
 
Net om 17:50 vanaf Bunschoten binnendoor richting Barneveld achter een witte IS 250 met lexusforum nummerplaat houder gereden, ging daarna de A1 op en vervolgens richting Hilversum.
Sorry als ik soms wat dicht achterop reed, maar ik wou even kijken of er echt lexusforum stond. :D
 
vanmiddag om rond kwart over 4 een zwarte IS200 met aanhanger op de A13 richting de A4 naar amsterdam
 
Skid zei:
Net om 17:50 vanaf Bunschoten binnendoor richting Barneveld achter een witte IS 250 met lexusforum nummerplaat houder gereden, ging daarna de A1 op en vervolgens richting Hilversum.
Sorry als ik soms wat dicht achterop reed, maar ik wou even kijken of er echt lexusforum stond. :D

Ik kan me inderdaad wel wat herinneren ja me motor was nog niet warm, dus ik heb maar rustig gereden :)

We hebben samen even wat slomer verkeer ingehaald :P

Ik ga er ook niet vanuit dat er een audi a4 rijder op het lexusforum zit :P
 
Alan zei:
Ik ga er ook niet vanuit dat er een audi a4 rijder op het lexusforum zit :P
Tja, dat had ik ook graag anders gezien. Ik reed een zwarte CT, maar heb die bij m'n vorige werkgever achtergelaten. Van mijn nieuwe werkgever mag ik alleen A, B of C label auto's rijden, waardoor Lexus eigenlijk afviel. De CT vond ik namelijk niet snel genoeg, de GS is me net te duur en de IS heeft geen groen label. :(
De komende 3 jaar rij ik dus een Audi, maar daarna hopelijk een IS 350h of iets dergelijks. :)
 
aaaah ok :) nu snap ik hem! ja je moet even geduld hebben en dan kan je vast wel de nieuwe IS leasen :)

OF gewoon vaak genoeg op die weg gaan rijden, want ik rij daar elke dag :P me werk zit daar gewoon op het kruispunt :)
 
Ja en die sukkel raakte zijn rijbewijs kwijt toen hij onderweg was naar een coffeeshop en daarna wilde hij ook weer gewoon naar huis rijden, dus pleegde hij n?g een misdrijf.

Dus w?t een imagoschade!! :O
 
Volgens mij niet.
Maar die dingen brengen wel ongeluk hoor, sinds ik hem erop heb gemonteerd heb ik alleen maar problemen met mijn auto :P

Of is dat jullie mega slimme ingebouwde technologie die ervoor zorgt dat je auto kapot gaat zodat je meer op het forum moet rondhangen? :mrgreen:
 
Niels_D zei:
Volgens mij niet.
Maar die dingen brengen wel ongeluk hoor, sinds ik hem erop heb gemonteerd heb ik alleen maar problemen met mijn auto :P

Of is dat jullie mega slimme ingebouwde technologie die ervoor zorgt dat je auto kapot gaat zodat je meer op het forum moet rondhangen? :mrgreen:


Ohwwwww is dat het! :(
 
Wat je zegt KWP....jij hebt idd ook geen mazzel gehad lately ... :(

Vandaag een zilvergrijze RX ter hoogte van 'poortenbuurt' Nieuw Vennep. Bestuurster, oudere dame met bril, alsnog zeer kippig kijkend en dicht op 't voorruit, leek geen lid van het forum.
 
GPS-10 zei:
Wat je zegt KWP....jij hebt idd ook geen mazzel gehad lately ... :(

Vandaag een zilvergrijze RX ter hoogte van 'poortenbuurt' Nieuw Vennep. Bestuurster, oudere dame met bril, alsnog zeer kippig kijkend en dicht op 't voorruit, leek geen lid van het forum.


Arjen, vermomd :D
 
Alor zei:
RVP-38 zei:
Niet op de snelweg tegen gekomen maar in het dorpje Haarsteeg (ligt tussen Waalwijk en DenBosch in).
Kom er de laatste tijd bijna elke dag langs voor me werk en elke keer kijk ik weer of hij er staat :)
De foto is vanuit de auto/rijdend genomen dus niet zo scherp haha
Een witte GS300 een bekende op het forum?


Deze misterieuze GS zojuist gespot bij de Helftheuvel in DB

H? ik stond gisteren ook bij de Helfheuvel... wel zo'n 5 minuten :)
De GS zag ik 's avonds weer op de oprit in Haarsteeg staan.