collega gespot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Ik zag net een donkerblauwe GS300 op de A1 rijden.
Sloeg af bij de parkeerplaats tussen Naarden-Bussum en Naarden-Gooimeer, waarschijnlijk voor louche praktijken, zoals het een echte Lexusrijder betaamt.

:rulez:
 
En net weer een lichtkleurige GS op de A1 Amsterdam richting Amersfoort bij afslag Bunschoten. :hi:
 
ff een paar bandjes ophalen:
op de heen weg eerst een zwarte is250 op de a73 bij grubbenvorst
toen op de a76 bij eindhoven in de buurt weer een zwarte is250 of 220d
en zo nog de een 4stuks ct's ook allemaal donkere
en nog een is250
Foto-BBQF6CCE.jpg


maar die kennen we allemaal wel denk ik :D
 
rodero zei:
Een vriend Whatsappte me deze foto. Een bekende? Wel aparte achterlichten en velgen..
Gevonden! Het is een gepimpte CT uit Amsterdam. De achterlichten zijn zwart gespoten.
Best leuk zo, beetje kruising tussen KITT en Batmobiel.
 
Witte CT200h achter mij bij Blaricum (A1) gisteravond (14-8-2012)
 
eergister een zwarte IS250 haalde me in op de A5 rond een uurtje of half zeven 's ochtends.

eenmaal bij haarlem op de A9 zette hij nog een tandje bij en vond k het wel mooi geweest met erachter hangen :P
 
voor mij die ochtend wel! ik moet natuurlijk niet te vroeg op me werk verschijnen :P

maar A5 kan je nog wel lekker knallen. maar de A9 vind ik 140 ? 150 hard zat. ze staan er ook vaak te :photo:
en ik had laatst al een leuke binnen van 17 te hard :O

hij had er minder problemen mee....
 
Gister op de A27 bij Hilversum een rode LS400 UCF10.
Kwam naast hem rijden aan de rechter kant en we zwaaiden naar elkaar.

Lotgenoten... :zielig:
 
gistermiddag op de parkeerplaats bij recreatiepark het lageveld bij wierden.

daar stond een zwarte IS200 met een sticker op de achterruit van Foos design!

wie o wie?
 
Vanmorgen op de A73 achter me (en gisteren in de file naast me): een zilvergrijze IS200 met Lexus raamband en andere voorbumper. Ik weet dat hij hier op het forum ook ergens zit, maar weet even zijn nickname niet meer.