collega gespot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Vanavond rond 19.00 uur, veerplein Zwijndrecht, lichte IS met SG in het kenteken, bedankt voor je parkeerplaats,
je reed net weg toen wij met m'n vrouw d'r knal gele Seat-Arosa aan kwamen rijden
:hi:
'k zag je trouwens eerder, begin v/d week s'morgens op de A4 vlak voor schiphol
 
Hube zei:
Ook een TJ in het kenteken?
:confused:
Hallo, ik ben al boven de 55, twee letter combinatie's onthouden, na een bezoek aan de italiaan ? :food:

U vraagt teveel van mij
 
Ja! Deze zocht ik!
Vanmorgen rond 11:40 op de A50 richting Eindhoven...
Ik reed daar een zwarte RX van bouwjaar 2005 voorbij, voor degene die het niet weet: ik rij een blauwe Espace...
Later (17:00 uur) was ik in Den Bosch, en daar zag ik dichtbij de Sint Jan een vrij nieuwe LS staan, blauw, zwart...
 
Het was net ff een lexus spot uurtje. Eerst een rode is250 op de a73 richting venlo.
Daarna 2zwarte is250 richting nijmegen rond 13:00u en een zilvergrijze is200.
Ik reed zelf mee in een focus dus niet herkenbaar, haha
 
Was het iemand van hier die zich afgelopen woensdag rond 15:00 op het klaverblad bij A2/A76 bij de DSM in Geleen onder een stootblok/vangrail bij de splitsing van snelwegen had gereden. Er stond een CT200h die zich vakkundig en met hoge snelheid ONDER zo'n stootblok bij de splitsing van snelwegen had gereden. Dat stuk vangrail stond dus schuin omhoog en de Lexus was eronder gereden. Zag dat alle airbags uitgeklapt waren en Rijkswaterstaat kwam net aanrijden, er stonden al meerdere mensen omheen. Zou me niets verbazen als de bestuurder het niet overleefd heeft, maar hoop het voor hem/haar uiteraard van wel... Zag er ontzettend bizar uit. :O
 
En ik hoorde dat de bestuurder gewoon uitgestaot was en er niets aan de hand was met de persoon :O
 
Ik zag vorige week, op 13 april om 9u45 op een parking langs de autosnelweg A6 in Tournus, Zuid Frankrijk, niet ver van Ma?on, een witte IS250, nederlandse nr plaat, met skilatten op het dak.

Iemand van op het forum ?
 
vanmiddag rond half vier kwam ik een IS200 met een camo paint tegen bij de rotonde op de nieuweweg in poeldijk richting de groenteveiling!

iemand van hier? zag er strak en apart uit!
 
Dinsdag 09-07 rond 15.00 uur, ingang Kiltunnel Dordrecht, Lexus IS, lichte kleur

Net betaald bij het tolhuisje en het gas ging er op bij jou , :D
leuke tijdelijke bochten door wegafzettingen ivm werkzaamheden
het was net een echte racebaan ;)
 
zilvere is200 met een deel van de voorbumper zwart, eind van de ochtend op de a12 tussen veenendaal en maarsbergen
 
Zag een schitterende witte IS rijden in Kwintsheul vandaag, bij de BP Pomp. Led dagrijverlichting onder de koplampunits en mistlampen aan, toevallig iemand van hier. Was echt een gave wagen!
 
Zag afgelopen vrijdag een bruinkleurige CT200h met Nederlands kenteken op de A5 tussen Basel en Frankfurt (weet niet meer precies waar) :P
 
Tussen 22.30 en 23.00 een zilvergrijze IS220D op de A12 van Rotterdam richting Utrecht. Deze haalde me in toen ik afsloeg richting Den Bosch, en de IS220D reed verder richting Arnhem. :) Kenteken was ??- SP- ??

Mooie kleur btw zo in het donker! owja je reed veel te hard!


_________

Trouwens in de straat naast ons staat een Lexus GS300 en SC430. Wellicht ook van een bekende op het forum? (omg. utrecht).
 
Gisteren op de A1 Amersfoort richting Apeldoorn,dacht rond 10:00 uur een matzwarte ct200h met hele donkere achterlichten.Volgens mij stond er nog iets van reclame op maar kon dat niet goed zien......... :rulez:

En vanmorgen een nieuwe witte is300h op a12 bij Duiven richting Zevenaar, :rulez: