collega gespot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Verbaasd me dat ie niet alle auto's weg heeft gepoetst op de toyota's en Lexie na ..

Back ontopic/
 
ik heb geen problemen met het tonen van de nummerplaat, van andere weet ik dat niet.

In dit topic mag je GEEN nummerplaten laten zien, tenzij je eigen.


ontopic genoeg Alor? :P
 
Vandaag rond 17.40 op de Alblasserdamse brug (Bij Alblasserdam) een CT met 29 in het kenteken. Mij zal je niet hebben gezien want ik reed in een Ford Focus... Sorry... Ik scheld zonder dat ik het door heb :P
 
Dat ik jou nog nooit gespot heb joh.. ik werk in krimpen a/d ijssel en rijd veel om en in rotterdam..
 
Gister gespot @ Circuit Zandvoort.

De ouwe 1st gen GS300 van DBM met de Supra motor +-450 pk! Is nu matzwart gewrapt, cool ding! Alleen hadden ze ehm wel ff netter mogen afwerken.. En voor stond hij best hoog(3-4cm hoger als achter)
 
vanmiddag om half 2 op het eind van de wippolderlaan voor het stoplicht richting kijkduin.

stonden bijna met 3 lexussen op een rij. een witte CT en een zwarte IS250
 
koen zei:
Dat ik jou nog nooit gespot heb joh.. ik werk in krimpen a/d ijssel en rijd veel om en in rotterdam..

1X net na de brienernoordbrug richting ridderkerk. Toen had je nog zo'n simpele saaie auto :P ;) Jij moest maar wat sneller en ik wat lager weet je nog?
 
Hube zei:
Lelystad, Houtribdreef IS220d Zilver, met zwarte wielen.



Die zag ik gisteren ook rijden, vlak bij het centrum, Zuigerplas dreef. Ik zag hem rond 13:00 uur, wellicht net nadat jij 'm zag?
 
Ja inderdaad :) Was ook rond die tijd. Hij heeft nog even achter me gereden, dis misschien het Lexus-Forum nummerbord nog gezien.
 
Dan hebben wij elkaar net gemist, ik was op weg naar het centrum, bij AH geparkeerd. Ik zag de grijze IS net na de rotonde, ik kwam vanaf het zuiden, waarbij je afdraait naar het ziekenhuis, etc.
 
lol, en ik verliet hem toen ik bij deze rotonde (bij de moskee) rechtdoor ging richting Dronten.
 
Ok, een voorspelling:

over een 40 minuten denk ik een witte IS te zien. Wellicht de eigenaar daarvan een grijze IS (ik ga schaatsen).