- 16 okt 2018
- 382
- 512
- 93
Hoi, ik ga met mijn vriendin op auto vakantie komende zomer. Nu zag ik bij Decathlon een twee persoons tent voor op de auto. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik meende dat iemand eerder de suggestie gaf om met een daktent op vakantie te gaan. Maar ipv zelf te leren en dan te delen, leer ik liever van anderen. Ik zie al voor mij dat ik mijn auto sloop, mensen waarschuw hier en dan terug krijg dat iedereen al wist dat je dat nou niet moet doen hahaha.
Het begint al met de dak belasting die is max 80kg, maar met spullen en personen belasten we het op 200+kg. En dan nog praktisch zaken, zoals de hoogte om in de tent te klimmen en misschien wie elen van de auto als men beweegt in de tent.
Bij positieve ideeën wil ik misschien wat gaan klussen om een soort kampeer auto te maken.
Het begint al met de dak belasting die is max 80kg, maar met spullen en personen belasten we het op 200+kg. En dan nog praktisch zaken, zoals de hoogte om in de tent te klimmen en misschien wie elen van de auto als men beweegt in de tent.
Bij positieve ideeën wil ik misschien wat gaan klussen om een soort kampeer auto te maken.