Hube zei:Tesla S heeft een range van 300 mijl (85kwh accu) op 55mph. Meer dan voldoende voor woon werk verkeer lijkt mij. Dit soort bedrijven zijn gewoon goed bezig. Mocht je motor geluid willen, dan installeer je toch zo'n box?
Persoonlijk zou deze auto alleen voor woon werk verkeer gebruikt worden. En een leuke SC430 of een 370Z voor het andere gebruik.
http://www.teslamotors.com/models/options
tri zei:Na 5 acceleraties sta je stil, een elekto motor heeft natuurlijk op ??n seconde 100% power, laat hem eens draaien ,remmen enz met zijn zware batterijen.
Coordinator zei:En vervolgens mag je maar 55 miles/uur in de States. Lekker belangrijk die drag-races. Electro is er nog lang niet. Een Tesla roadster een beetje gebruiken en je staat stil na 90 km. Heel bruikbaar.![]()
Coordinator zei:Idd, al dat racen tegen elkaar, wie doet dat nu vraag ik mij af? Wie rost nu elke keer zo snel mogelijk naar de 120-130 toe? ..................
Coordinator zei:Zolang de range zo beperkt blijft wordt het voorlopig niks voor de consument. Plus de enorme kosten van aanschaf helpt ook niet mee. Je ziet ampera's naar Zuid-Frankrijk op de benzinemotor rijden, dan is een zuinige diesel echt beter hoor. Je kunt praktisch amper wat met zo'n ampers, bv fatsoenlijk achterin zitten. Voor woon werk verkeer ok maar toch beperkt. Stadsverkeer is ideaal voor elec auto's.![]()