Arbitrator
Heel actief
- 25 jun 2017
- 980
- 535
- 93
Weinig zo frustrerend als een niet te achterhalen storing/kwaal aan je auto. Bovenop dat het nog een nieuwe wagen is ook. Onbegrijpelijk dat Lexus Frankrijk zo makkelijk doet. Succes met de strijd!
Weinig zo frustrerend als een niet te achterhalen storing/kwaal aan je auto. Bovenop dat het nog een nieuwe wagen is ook. Onbegrijpelijk dat Lexus Frankrijk zo makkelijk doet. Succes met de strijd!
Ik laat jullie mee "genieten" van een Lexus liefhebber, die niet wordt bedient zoals het hoort.
Op de laatse dag, letterlijk 5 minuten voor het aflopen van de wettelijke termijn om te reageren werd ik gebeld door Toyota (?) France. De heer in kwestie wilde van de client zelf horen wat het probleem was..... Hij begreep dat ik niet erg blij was met de werking van de verwarming\koeling. Hij besloot onze telefonische met drie zaken: hij zou mij bevestigen dat een expert zou worden "ingevlogen" naar Bordeaux om het probleem te analyseren; het probleem zou worden opgelost en intussen zou ik een goed werkende auto ter beschikking krijgen.
Sindsdien wacht ik op nieuwe berichten.
De verkopende (directeur) van Lexus Parijs is (uiteraard) op vakantie. Zijn rechterhand reageert ergens op. Dus heb Ik heb vandaag aan mijn advocaat gevraagd actie te ondernemen.
En rijd ik meestal in mijn Yaris (ann?e 2000) waar ik de airco aardig kan regelen.
Ik houd jullie op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.
Volgens mij is een slag iets waar beweging in zit....
Wordt vervolgd.
Ik heb dinsdag een afspraak bij de Lexus dealer in Biarritz. De chefmonteur lijkt zeer gaarne bereid zijn handen uit de mouwen te steken ben wil in ieder geval samen met mij vaststellen dat er een probleem is. En liever nog het oplossen. Komende week misschien meer nieuws.
Ik heb mij er inmiddels diverse malen over verbaasd dat mijn dealer niet overgaat tot het demonteren van delen van het dashbord. Ik heb dat nadrukkelijk gevraagd (en gewezen op een mogellijk defecte sensor).