Een RC die zich gedraagt als een vrieskist

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Een longontsteking wordt veroorzaakt door een virus of een bacterie, niet door koude lucht....... Maar dat geheel terzijde natuurlijk.

Ja, dit inderdaad. Je kunt niet ziek worden van alleen koude lucht. Wellicht is er meer aan de hand bij jezelf?
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Mja...proef ik ik nu uit je verhaal dat de airco van je RC eigenlijk al die tijd gewoon heeft gewerkt , maar dan wel buiten jouw persoonlijke 'comfort-range'? Of schort er daadwerkelijk iets aan?
De kans is nihil dat ik nu binnenkort stomtoevallig een blauwe RC ga scoren (laat staan ook nog in Frankrijk) en daarbij dan op jouw ex-diepvries-RC-kist uitkom?
Ik bedoel: vriest je ex-RC straks ook de volgende eigenaar in, of presteert de airco in jouw 'nieuwe' GS450h in vergelijking met je RC nu meer ondermaats?

Hoe dan ook: oprecht veel meer plezier toegewenst met je nieuwe aanschaf en roep nu al...FOOOOTOOO's!!! :)
 

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Nee, ik heb binnenkort een GS 450h nu in Sportuitvoering, mooi zilverblingbling en met rood-oranje bekleding.
En mijn probleem met diverse voitures was dat er veel te veel wind door de auto blaast en ook nog eens veel te koud. Zoals ik al schreef: gevoelig type, maar tot twee keer toe stevige longontsteking: nee dank je.

Lang geleden met een Pontiac Transport van mijn broer samen met onze hele familie meegereden naar Spanje.
Als hij de airco aanzette besloeg de hele auto aan de binnenkant, dus die airco deed iets dat een airco niet moet doen. De hele familie is dan ook ziek geworden van dat tripje, ik ben er twee weken van uit de running geweest,.. wat een ellende was dat.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Lang geleden met een Pontiac Transport van mijn broer samen met onze hele familie meegereden naar Spanje.
Als hij de airco aanzette besloeg de hele auto aan de binnenkant, dus die airco deed iets dat een airco niet moet doen. De hele familie is dan ook ziek geworden van dat tripje, ik ben er twee weken van uit de running geweest,.. wat een ellende was dat.

Maar dat was waarschijnlijk al een wat oudere auto met mogelijk wat ziekteveroorzakers in de kanalen van de airco, bij een nieuwe RC lijkt me dat vrij sterk.
 

PJL

Actief
29 jun 2015
157
34
28
Ik ben niet van plan hier een hele ziektegeschiedenis neer te schrijven, maar de koude lucht brandt mij in de longen en twee weken ziekenhuis na te zijn binnengebracht per ambulance.... In de GS had er er geen last van, daar gaat alles blijkbaar met meer raffinement.
en @ Xenon: ook anderen vinden dat de airco of luchtbehandeling veel te enthousiast is.
Voeg daarbij dat een van mijn onderdanen veel moeite heeft gekregen (helaas) met het klimmen uit de RC, dan begrijpen jullie vast dat ik iets anders wilde, maar geen SUF, pardon RX of NX. Ik voel me bovendien geen Don Quichot die tegen windmolens wil vechten (overigens wel toepasselijk in dit geval)....


Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: 2018-08-31.png Bekeken: 1 Grootte: 189,7 KB ID: 169362


Ik heb zelf nog geen foto's gemaakt, maar hier is een voorproefje.....
 

Bijlagen

  • 2018-08-31 (1).png
    2018-08-31 (1).png
    401,6 KB · Weergaven: 54
  • Leuk
Waarderingen: Dietrich

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Maar dat was waarschijnlijk al een wat oudere auto met mogelijk wat ziekteveroorzakers in de kanalen van de airco, bij een nieuwe RC lijkt me dat vrij sterk.

Het was anekdotisch, mijn broer was toen erg blij met zijn eerste auto met airco. naderhand niet meer.
 

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Ik ben niet van plan hier een hele ziektegeschiedenis neer te schrijven, maar de koude lucht brandt mij in de longen en twee weken ziekenhuis na te zijn binnengebracht per ambulance.... In de GS had er er geen last van, daar gaat alles blijkbaar met meer raffinement.
en @ Xenon: ook anderen vinden dat de airco of luchtbehandeling veel te enthousiast is.
Voeg daarbij dat een van mijn onderdanen veel moeite heeft gekregen (helaas) met het klimmen uit de RC, dan begrijpen jullie vast dat ik iets anders wilde, maar geen SUF, pardon RX of NX. Ik voel me bovendien geen Don Quichot die tegen windmolens wil vechten (overigens wel toepasselijk in dit geval)....




Ik heb zelf nog geen foto's gemaakt, maar hier is een voorproefje.....

Mooi!
Maar ik wil die RC wel, haha.