Even netjes voorstellen!

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Beste Forumleden,

Mijn naam is Daniel en op dit moment ben ik nog de trotse eigenaar van een Toyota Corolla E12 in showroom staat, Maar na 4 jaar in dezelfde auto rijden gaat het toch best wel kriebelen om over te stappen op een nieuwe wagen. Ditmaal is mijn oog gevallen op een Lexus IS250 Kortweg gewoon omdat het een mooie luxe maar ook redelijk sportieve auto is.

Een klein beetje over mezelf:

Momenteel woon ik in Den Haag en ben ik de trotse eigenaar van mijn auto detailings bedrijf.

Ik heb me op dit forum aangemeld omdat ik mezelf graag wil inlezen over de hoe, wat en waar vragen. Zo heb ik bijvoorbeeld gelukkig al gevonden hoe je de gordelpiep uit kan zetten. ( echt een must have )

Natuurlijk blijft mijn auto niet standaard maar hier ga ik zeker een apart topic over maken zodra de auto aangeschaft is.

Wel heb ik al meteen een klein vraagje dit met betrekking tot het verkopen van mijn eigen auto.

- Ik had hier en daar gelezen dat de is250 een ingebouwde sub heeft in de auto. Nu is mijn vraag is dit wat ? of stelt het niet zo veel voor ?

En is het mogelijk om een eigen subwoofer aan te sluiten op een navi- radio ?


Mochten er vragen en of opmerkingen zijn hoor ik het graag

Groetjes,
Daniel
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
welkom Daniel
van een Corrolla naar een IS250 is een mooie stap vooruit , succes met de zoektocht :rulez:
 

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Welkom Daniel!! Ook ik heb de Corolla E12 gehad, ook de T-Sport met 192 PK! topauto!

Er zit standaard een subwoofer in als je een Mark Levingston geluidsinstallatie erin heb zitten, ik heb dit zelf ook in mijn GS, en ik moet zeggen dat knalt wel hoor! maar weet natuurlijk niet of je het genoeg vind knallen naar jou idee :)
Heb zelf 2 12inch woofers van rockford fossgate in de Corolla gehad... en tja, dat is niet te vergelijken natuurlijk... maar dat was ook bizar ook! :p

Ik vind het geluid van Mark Levingston perfect.

Succes met je zoektocht naar een mooie IS250!
En even komen showen in Rijswijk natuurlijk, dat is om de hoek ;)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Welkom Dani?l! Zoals Erik al zegt, bij de Mark Levinson heb je een mooie installatie, maar natuurlijk knalt het niet zoals een aftermarket subwoofer dat kan...
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Bedank allemaal voor het verwelkomen van een nieuwe lexus-freak. Op dit moment heb ik een pioneer TS-wx77A subwoofer in me auto liggen. Een ideale subwoofer voor net dat beetje meer bass die amper plek inneemt in de kofferbak.

Is dit een beetje te vergelijken ? het gaat hier om een 200W subwoofer met een ingebouwde versterker.
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Wel apart.. zoveel oud- corolla rijders die overstappen naar een lexus IS-250 of IS-200. Toevallig ook lid geweest van de corolla club ?
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Niet te vergelijken , Je moet ML met een SQ install (Sound Quality) vergelijken . Persoonlijk zou ik er niks aan doen
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Even een vraagje tussen door:

Hoe zit dat nou eigenlijk met al die uitvoeringen van de lexus? Zo zag ik bijvoorbeeld een business luxury uitvoeren en een executive. Maar wat houd dat nou precies in en welke uitvoering is het meest luxe ?
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Wat is dan precies het verschil tussen een business luxury and een executive ?
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Eindelijk is het dan zo ver... als alles mee zit ben ik vanaf 23 januari in het bezit van een lexus is250 business luxury automaat uit 2006 met 72.234 op de teller. Een blauwe navy kleur met beige lederen bekleding en voorzien van een afkoppelbare trekhaak, navigatie en xenon pakket.

Kortom ik ben zo blij als een kind haha.

Zodra ik de auto heb zal ik wat fototjes schieten van dit plaatje.