Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben geen eigenaar van een IS , ik mag toch aannemen dat je zelf wel weet welke lampjes erin zitten
Ik probeer je te helpen met je vraag maar we mogen toch verwachten dat er ook zelf naar antwoorden wordt gezocht
net als Erwin die je een goede en later een goedkope oplossing geeft
edit ;
hier een lijst wat je nodig hebt
zoek maar op clublexus , en google is je vriend
Below are 3 versions of the guide - 6000K, 5000K and blue. I also added a list of less bright alternatives for 5000K and 6000K.
If you're torn between choosing 5000K and 6000K, I highly suggest you try to compare the colors in person; it's hard to get accurate color representation through a picture on a screen. In general, 6000K is white with a hint of blue while 5000K is "pure" white. Blue... is blue.
Remember, most of the V-LEDS come in pairs, except for the trunk and rear dome lights. Be careful not to order more than you have to.
SC400nl Op dit moment heb ik nog geen lexus. Deze wordt aankomende zaterdag afgeleverd dus heb ik nog geen idee wat voor lampjes erin zit. Ik had zelf op google ook al het 1 en ander gezocht maar elke keer kwam ik op ander lampjes uit waardoor het nogal verwarrend werkt. Vandaar dat ik dit vraag op het forum ( daar is het immers voor toch? )
Maar nogmaals erg bedankt voor de informatie. Inmiddels heb ik ze besteld en nu maar wachten totdat ze binnen zijn.