Even netjes voorstellen!

Wel apart.. zoveel oud- corolla rijders die overstappen naar een lexus IS-250 of IS-200. Toevallig ook lid geweest van de corolla club ?

Nogsteeds ccnl lid sinds 2000. Heb ook nog steeds een AE101 Beams en een ae111 levin...

Dat durf ik niet te zeggen. wel redelijk zwak... Komt binnekort 6000k in dus dan kan ik pas zeggen of het effect heeft :P

Orgineel is het 4300 en zit er een koplamp sproeier op.
Is dat niet heb je achteraf ingebouwde meuk.

Dit is inderdaad achteraf ingebouwd 6000K ziet er wel naar uit dat het professioneel is ingebouwd dus dat scheelt.

Kan iemand mij trouwens vertellen waar je zo kofferbak mat van lexus kan kopen ? Bij mij zit er gewoon een dun zwart matje in helaas.

Welkom bij de club van toyota naar lexus is een mooie stap heb zelf een Corolla G6 gehad nog nooit wat aan gehad ..

Welkom bij de club van toyota naar lexus is een mooie stap heb zelf een Corolla G6 gehad nog nooit wat aan gehad ..

Dank je wel, Ik zelf heb hiervoor 2 corolla's gehad een E10 en een E12 en nog nooit problemen mee gehad. Het zijn echt ijzersterke auto's. Nu is het alleen hopen dat deze Lexus IS250 mij niet teleur stelt maar daar ga ik natuurlijk niet van uit.

No Title

Door hier en daar door het forum wat gezocht te hebben heb ik een aantal leuke projectjes tegengekomen. Alleen kan ik op internet niet zo snel vinden waar ik het kan kopen.
Hebben jullie misschien iets voor mij? het gaat hier om:

- Originele kofferbakmat met lexus erin geborduurd
- Een interface om usb en sd kaartjes af te spelen
- Een originele kofferbak spoiler ( geen idee welk merk dat is )
- Hoe en waarmee je de beveiliging van het beeldscherm tijdens het rijden kan uit schakelen. ( ik denk puur software matig ? )

Tevens 2 foto's ge?pload van de auto. Zodra ik hem thuis heb staan zal ik er meerdere maken aangezien jullie volgens mij gek zijn op foto's :P

Bijlagen

• photo4803.jpg
    photo4803.jpg
    221,5 KB · Weergaven: 60
  • photo4804.jpg
    photo4804.jpg
    242,1 KB · Weergaven: 67
prachtig in een donkere kleur , en tja , blauw is mijn favoriet :rulez:

nog plannen met onderstel of iets dergelijks ?

Voorlopig nog ff niet ik ga eerst eens een half jaar rijden. Maar ik verwacht welndat hij verlaagd gaat worden. Aangezien dit wel erg mooi staat met de 18" velgen :D

Door hier en daar door het forum wat gezocht te hebben heb ik een aantal leuke projectjes tegengekomen. Alleen kan ik op internet niet zo snel vinden waar ik het kan kopen.
Hebben jullie misschien iets voor mij? het gaat hier om:

- Originele kofferbakmat met lexus erin geborduurd
- Een interface om usb en sd kaartjes af te spelen
- Een originele kofferbak spoiler ( geen idee welk merk dat is )
- Hoe en waarmee je de beveiliging van het beeldscherm tijdens het rijden kan uit schakelen. ( ik denk puur software matig ? )

Tevens 2 foto's ge?pload van de auto. Zodra ik hem thuis heb staan zal ik er meerdere maken aangezien jullie volgens mij gek zijn op foto's :P

Niemand die weet waar ik dit kan kopen ?

Tevens ben ik ook opzoek naar led - interieur verlichting. Ik had iets gevonden op aliexpress maar is dit iets ? http://nl.aliexpress.com/item/Free-...-Lights-For-Lexus-IS250-IS350/2035800908.html

of is dit veel te duur ??

die ledjes voor het interieur is stevig aan de prijs , beter die lampjes los kopen , bewaar de originele lampjes
ik had ook mijn dome licht, puddle en leeslampjes vervangen voor led maar weer vervangen voor de ouderwetse gloeilampen , zoek maar naar voorbeelden je krijgt n.l een led die 5 x meer licht geeft en helder wit is , de ledjes moeten wel dimbaar zijn omdat (in mijn geval ) het interieur licht dimt na het starten of lange tijd inactief

led in kenteken verlichting verlicht vaak de hele straat
maar als je ze los koopt heb je voor een paar euro alle lampjes en kun je het uitproberen misschien vind jij het wel mooi , smaken verschillen en voor die paar euro kun je dat wel uit proberen , succes :thumbsup:

die ledjes voor het interieur is stevig aan de prijs , beter die lampjes los kopen , bewaar de originele lampjes
ik had ook mijn dome licht, puddle en leeslampjes vervangen voor led maar weer vervangen voor de ouderwetse gloeilampen , zoek maar naar voorbeelden je krijgt n.l een led die 5 x meer licht geeft en helder wit is , de ledjes moeten wel dimbaar zijn omdat (in mijn geval ) het interieur licht dimt na het starten of lange tijd inactief

led in kenteken verlichting verlicht vaak de hele straat
maar als je ze los koopt heb je voor een paar euro alle lampjes en kun je het uitproberen misschien vind jij het wel mooi , smaken verschillen en voor die paar euro kun je dat wel uit proberen , succes :thumbsup:

En wat voor lampjes zijn dit ? dan wordt het wat makkelijker zoeken naar losse lampjes haha

ErwinIS200 dank je wel! is de kofferbakspoiler ook nog ergens anders te koop ? ik vind hem nogal duur bij lexus zelf :)