Even voorstellen Lexus IS200 Rijder

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jvdn
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Kijk hier eens naar:


 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken
De GS zal een stuk meer comfi zijn als de IS-F . Ik ben er zelf nog erg gek op ondanks dat het een van de saaiste IS-F's is omdat deze origineel is op het telefoonsteuntje en de ruitewissers na ;-) . Vandaag een tijdje met een Lexus-monteur zitten ouwehoeren die mijn IS-F onder handen had genomen ( kleine beurt, rubbers vervangen uitlaat en verversen transmissie-olie en filter) en die zei : Nooit de IS-F verkopen ! Ook weer leuk om te horen maar ze blijft nog wel even bij me :love: . Als een verkoper vaag is , al is de IS-F nog zo mooi dan zou ik ook afhaken,je wil immers een goed gevoel hebben over de aankoop en het is ook geen pakje boter wat je koopt.
Die IS-F moet je zeker nooit weg doen het is en blijft een plaatje. Exact, het is geen pakje boter
 
Kijk hier eens naar:


Thanks! maar aan een auto importeren ga ik niet beginnen ik heb hier geen ervaring mee en koop liever een auto bij de officieele lexus dealer/garage. Als het goed is krijg ik deze week te horen wanneer ik de GS kan ophalen :D
 
  • Leuk
Waarderingen: robtp09