Dietrich
Actief
- 16 mrt 2018
- 304
- 142
- 43
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Ik zie net dat hij bij Lexus Amsterdam vandaan komt. Ik heb hem toen ook even bekeken en het is echt een super mooie auto. Alleen 150h'tjes te weinig voor mijn smaak(anders was ik je voor geweest
)
Mocht je ooit een ouwe GS tegenkomen die spastisch je aandacht probeert te trekken, dan ben ik aan het proberen gedag te zeggen.
Ziet er goed uit. Waarom niet meteen de voorruiten een donkerder tintje laten geven? Kleurverschil tussen voor en achter is nu wel erg groot.
Ziet er goed uit. Waarom niet meteen de voorruiten een donkerder tintje laten geven? Kleurverschil tussen voor en achter is nu wel erg groot.
De voorruiten zijn een tintje donkerder geworden, maar dit is de wettelijke grens. Bij 49% doorlatendheid kunnen je er een bekeuring voor krijgen. Volgens mij zit ik op 57% doorlatendheid.
Ik heb nog 4 spikspinternieuwe 17"velgen met winterbanden liggen, die bestemd waren voor mijn RC. Zou de "spacer" oplossing ook kunnen werken om een 450H Sport? Ik heb geen idee of de grootte (doorsnee of anderszins) van de remmen van een 300 verschilt van een 450. Mijn Lexusdealer kan mijn geen antwoord geven; zoals gebruikelijk service op ongekend niveau...