F-Sport of Eibach

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Hallo Mannen,

Ik lees met interresse een aantal posts over verlagingsveren. Van Lexus zie ik dat er een F sport set is maar ik hoor ook het merk Eibach vaak vallen. Beide zijn ongeveer even duur en hebben ongeveer evenveel verlaging, maar zijn de F-sports ook progressief zoals de Eibachs?
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
japeape zei:
Never mind, vond het spul op Sewel.

Zou een dubbele uitlaat ook onder een Diesel passen? Dan is een GFX set rondom misschien wel geinig.



Er is een tunings bedrijf uit Zwitserland die complete kits levert, incluis dubbele uitlaat.
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Heb vandaag trouwens 250km gereden op m'n nieuwe wielen.

Ze zijn in een woord SUPER!!

- Nauwelijks vermindering in comfort
- Perfect uitgebalanceerd, o.o trillingen in het stuur ook al rijd je ### (veel te hard :))
- Stil
- Enorme verbetering in rechtuit stabiliteit op de snelweg
- Veel grip in de bochten en Geen rol meer.
- Deze wielen zijn volgens mij een stuk lichter en dat denk ik te merken bij het optrekken.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
japeape zei:
Bedankt voor de link, maar dat zijn alleen de bodykits, ze leveren helaas alleen uitlaten voor de benzine varianten.


Weet je dat zeker? Ik meend ook iets gelezen te hebben over extra aanpassing benodigd voor de 220D
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Voor Amerikanen is alles wat Canadees is enigszins "limited" :)

Hoe dan ook, ik vind ze er een stuk chiquer uitzien dan de europese versie.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Alan zei:
zagen en lassen kan natuurlijk altijd, maar het is niet gemaakt voor een diesel natuurlijk.

Of jullie moeten beter lezen, of ik moet mijn Duits verbeteren :D

Halterung f?r IS220d D-Cat Diesel exhaust holder IS220d D-Cat
Artikelnummer: TRCIS220DEXHLD required if you drive an IS220d model

TRC Endschalld?mpfer links / rechts f?r den Lexus IS250/350/300Dubai Edition, sowie den IS220d D-Cat!

Diese Anlage ist nur in Kombination mit der TRC-Hecksch?rze montierbar, welche separat zu bestellen ist! Only in use together with TRC-Rear Bumper Spoiler! Seperate purchase order!
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Je ziet i.i.g iets dat ik niet zie.

Onder Exhausts zie ik alleen iets over zo'n opzet stukje dat ze ook op een IS220D uitlaat kunnen zetten, maar niets over een complete uitlaatset.