F-Sport of Eibach

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Hallo Mannen,

Ik lees met interresse een aantal posts over verlagingsveren. Van Lexus zie ik dat er een F sport set is maar ik hoor ook het merk Eibach vaak vallen. Beide zijn ongeveer even duur en hebben ongeveer evenveel verlaging, maar zijn de F-sports ook progressief zoals de Eibachs?
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Nooo! wat een stelletje figuren daar. Ik heb niet al die moeite voor die velgen gedaan om ze te laten wegstoffen in ??n of ander narcotica depot :(

Ik hoop echt dat je ze terug krijg, dit is super zuur

Als je bewijs nodig heb dat je ze bij mij vandaan heb, mocht dat helpen. laat maar weten. Heb de bon hier nog liggen. geef me je adres gegevens via PM dan zet ik dat er op en stuur ik hem naar je toe. Heb je in ieder geval al wat.
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Enorme opluchting!!!!

Ze namen vanmorgen de telefoon weer op en zijn open. Kennelijk is alleen de eigenaar aangehouden oid. Ben er direct naartoe gescheurd en heb de velgen onder mijn auto zitten :D . Het polijst en reparatie werk hebben ze wel netjes gedaan moet ik zeggen.

Photo's volgen!
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
japeape zei:
Bij deze dan:

Als ik de kilometerteller afwijking wil berekenen moet ik dan trouwens met de voor of met de achterbanden rekenen?

Als omtrek identiek is, onderstaand.
Oude en nieuwe bandenmaat, velgen invoeren. Krijg je veel te zien, oa je KM teller afwijkings verandering.

Mooie verlaging en velgen!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Damn haha welke veren heb je gebruikt? Ik had ze toen beter van jelmer moeten kopen haha.

Achterbanden :)
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Ik moet wel zeggen dat 'ie met deze wielen lager lijkt te liggen dan eerst, misschien omdat m'n vorige velgen ook zilver waren dat het een optisch effekt is.

Met zo'n protech behandeling glimt 'ie trouwens ook best mooi in de zon :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Een gfx kitje achtig :D

de voorkant lijkt nu iets te hoog, lijkt he! dus misschien is dat alleen op de foto zo, maar het kan nog dikker ogen :D
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
@Alan: kan altijd nog geregeld worden!, maar deze Limited Edition ga ik niet nog een keer vinden.

Ze staan super mooi! dat gepolijste stuk maakt ze helemaal af.

Een verschil in KM/h met origineel is niet aanwezig aangezien ze maar 0.037% afwijken van de originele bandenmaat in rolomtrek....
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Van wat ik heb begrepen zijn de gepolijste isf velgen voor canada en de normale voor usa en europa

misschien wanneer ik minder ga rijden in me auto dan kunnen er denk ik wel 19inch onder :D
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Never mind, vond het spul op Sewel.

Zou een dubbele uitlaat ook onder een Diesel passen? Dan is een GFX set rondom misschien wel geinig.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
haha ja dubbele uitlaat heb ik weleens gezien, maar dan moet je het toch zelf een beetje aanpassen denk ik :) alles is mogelijk!