ff voorstellen

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
Hallo allemaal :hi:

Ik ben Pat en rijd momenteel nog in een Toyota Avensis :O

Deze maand gaat de bestelling van m'n nwe leaseauto eruit. Een CT200h F-Sport ... een witte :D

Waarom van een Avensis naar een CT ?? Simpel ... van burgerbak met ruimte en vermogen naar een (in mijn optiek) strakke bak. Nee ... NIET vanwege de bijtelling ... maar puur om wat voor mij belangrijk is in een auto. Oa het bochtengedrag ... gemak van niet schakelen ... en looks.

Nu alleen nog maar hopen dat het niet langer dan 6 maanden gaat duren :O

Voor nu de groeten :hi:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dag Pat :hi:

Een witte F-sport, kijk dat is nog eens stijl! :rulez: Hoe dan ook, veel succes met het wachten!
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
welkom pat op het forum! :hi:

succes met wachten op je witte F-sport CT :rulez:
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, succes met wachten en alvast heel veel plezier met je CT. :D
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Welkom hier. We weten wat het is om te moeten wachten...het duurt zo lang! :)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hube zei:
Dag Pat :hi:

Een witte F-sport, kijk dat is nog eens stijl! :rulez: Hoe dan ook, veel succes met het wachten!

Ja, nu ben jij niet meer de enige met een witte F-Sport :p

Welkom hier! jij bent de 2e, die zicht aanmeldt, die een F-Sport gaat bestellen! Succes met het wachten! Ik denk dat het waar zal zijn!
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
YESSS... vandaag is ie besteld... en nu komt het... ik krijg 'm waarschijnlijk geleverd in ???... Februari !?! :worship:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
WElkom hier!! leuk om te horen dat er steeds meer Fsports komen! :D
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
mlcoolj zei:
ja, levertijden zijn nu weer "normaal"

Normaal is een relatief begrip bij Lexus als ik het goed begrepen heb van de dealer. Elke auto die "klant specifiek" besteld wordt, mag altijd nog rekenen op een minimale levertijd van ca 3,5 mnd.

Echter... wanneer je "samen" met de verkoper in het systeem van Lexus gaat kijken, zie je welke auto's in de "pijplijn" zitten (onderweg cq er aan zitten te komen). Wanneer je een dergelijke auto neemt, mag je van een kortere levertijd uitgaan.

Vorige week nog even contact gehad met de dealer... eind januari komt ie binnen... dus 1e helft van februari krijg ik 'm geleverd (F-sport dus ... full-options).

Dus ik kan vast beginnen met dagen te turven (als een klein kind ;-) )

Uiteraard zal ik, zodra ik 'm heb of zodra er nieuws is, eea hier melden.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Haha ik zou gek worden van het wachten! maar hij is wel veT!
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
W88 is niet mijn ding :( ... thuis worden ze gek van me geloof ik ... zeker als ik het gekscherend over "Sexy Lexi" heb :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ach, je weet waar je het voor doet..... een WITTE F-sport ;)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Pat zei:
mlcoolj zei:
ja, levertijden zijn nu weer "normaal"

Normaal is een relatief begrip bij Lexus als ik het goed begrepen heb van de dealer. Elke auto die "klant specifiek" besteld wordt, mag altijd nog rekenen op een minimale levertijd van ca 3,5 mnd.

Echter... wanneer je "samen" met de verkoper in het systeem van Lexus gaat kijken, zie je welke auto's in de "pijplijn" zitten (onderweg cq er aan zitten te komen). Wanneer je een dergelijke auto neemt, mag je van een kortere levertijd uitgaan.

Vorige week nog even contact gehad met de dealer... eind januari komt ie binnen... dus 1e helft van februari krijg ik 'm geleverd (F-sport dus ... full-options).

Dus ik kan vast beginnen met dagen te turven (als een klein kind ;-) )

Uiteraard zal ik, zodra ik 'm heb of zodra er nieuws is, eea hier melden.

ik doelde meer op de wachttijden die zijn ontstaan na de tsunami vorig jaar...
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
Die levertijden waren gewoon bij het belachelijke af in sommige gevallen. Gelukkig is dat nu niet meer het geval. Helaas moet ik, ongeduldig als ik ben, nu nog 5 weken w88 ;)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Misschien kan je af en toe langs de dealer gaan om weer even in een ct te zitten :p maar het wachten maakt het juist spannend en leuk toch?: :p














je zou nog 5 weken moeten wachten op je auto zeg!! :p :p :p pffffffffffff
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hahaha tjah... ik moest 3,5 jaar geleden ook 4 maand wachten op mn autootje... pffff
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
Vandaag even bij de dealer aan geweest. Schitterend allemaal CT's die klaarstaan om afgeleverd te worden.
Tevens te horen gekregen dat "mijn F-Sport" 31 januari binnenkomt :D ... de menukaarten kan ik ??n dezer dagen bij de post verwachten.

Vervolgens een ronde op het terrein gemaakt langs al dat moois. En... de F-Sport (die net binnengekomen was) bekeken en erin gezeten :D ... ziet er allemaal gelikt uit :rulez:

Er zit niks anders op dan nog even af te turven!