ff voorstellen

rodero

Hoort erbij
27 nov 2011
89
0
0
@Pat: lol mazzelaar, dat is nog eens rap!! Mijn f-sport is laatste week van december besteld en de verwachte levertijd is 13 april. :'(
 

rodero

Hoort erbij
27 nov 2011
89
0
0
Oh echt? Grappig, ik heb hem 'm in in Zwolle besteld nadat ik daar de proefrit + erg prettige middag heb gehad (de Lexus dealer hier in Amsterdam is de meeste slechte dealer die er bestaat dus daar ga ik absoluut niet heen). Hebben ze mijn auto dus gewoon als showroom model gebruikt. Boefjes ;-)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
(de Lexus dealer hier in Amsterdam is de meeste slechte dealer die er bestaat dus daar ga ik absoluut niet heen)

Werkelijk? Ik heb daar juist goede ervaringen mee, dus hoe subjectief wil je het noemen? ;)
 

rodero

Hoort erbij
27 nov 2011
89
0
0
GPS-10 zei:
(de Lexus dealer hier in Amsterdam is de meeste slechte dealer die er bestaat dus daar ga ik absoluut niet heen)

Werkelijk? Ik heb daar juist goede ervaringen mee, dus hoe subjectief wil je het noemen? ;)

Misschien dat de werkplaats goed is maar de verkopers zijn ronduit arrogante kwallen. Anyways, back on topic!
@Pat, is het al zeker dat je je wagen eind januari krijgt? TOF MAN! Waar besteld eigenlijk?
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
rodero zei:
@Pat, is het al zeker dat je je wagen eind januari krijgt? TOF MAN! Waar besteld eigenlijk?


Vorige week werd mij verteld, bij Lexus in Zwolle (waar ie ook besteld is), dat zij 'm geleverd krijgen op 31 januari ... volgens de planning. Gemakshalve ga ik er vanuit dat dat ook zo gaat gebeuren. Dus zal ik 'm, zoals men zegt, vanaf dan met een week krijgen.

Ben vandaag trouwens in Groningen geweest ... en nee ... ik kon het niet laten ;) ... dus ff bij Lexus aan gegaan aldaar. Daar een F-Sport gezien in Mercury Grey. En uiteraard nog diverse andere CT's in verschillende kleuren. :D
 

rodero

Hoort erbij
27 nov 2011
89
0
0
@Pat, Altijd leuk beetje rondneuzen toch :) Wat vond je van Merc Grey? Ik heb nog getwijfeld over die kleur als alternatief voor zwart.

Overigens net toevallig Gert gesproken en hij vertelde me dat mijn wagen echt pas in april komt. Jij hebt bepaalde keuzes gemaakt waardoor je eerder kon rijden geloof ik? Slim aangepakt!
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
Gert heeft mij ooit eens verteld wat er mogelijk is voor hem in het systeem... wat ie allemaal kan zien enzo. Aan de hand daarvan is er een F-Sport met alle opties uitgekomen. Dus wat dat betreft gaan alle credits naar Gert (overigens een prima kerel ... werkzaam bij dito dealer ... al zal hij zelf de reden daarvan zijn!).

Afgelopen weekend het menu thuis ontvangen en direct ingevuld. Uiteraard ook meteen naar de brievenbus daarna. Allemaal erg sjiek ... en een leuk deel van de voorpret.


Die merc-grey lijkt erg veel op de kleur van de velgen. Ik weet niet of ik daar zo'n fan van ben. Al stond ie in Groningen ook niet op z'n wielen maar hing ie in een soort brug vanwege alarm inbouw. Dus wellicht heb ik daar nu een verkeerd beeld van.

Over het algemeen, vind ik qua wielen een sterk afwijkende kleur tov de body een stuk prettiger om te zien. Al blijft dat een kwestie van smaak.

En nu???

Ik kan bijna niet meer w88 tot ik de mijne geleverd krijg!!! :)
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
Wanneer je in "blijde" verwachting bent... stuurt men je een menu-kaart op waarin je oa bepaalde settings voor verlichting, radiozenders en adressen tbv navigatie kan invullen etc (is een topic over bij CT op dit forum).

Oops... lees te vluchtig... je had het al gevonden :D
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
BINNEN

BINNEN

YESSSSSSSSSS ... vandaag langs de dealer geweest ... en daar is ie dan ... BINNEN!! ... afspraak om op te halen staat op aanstaande dinsdag :D :D :D

Hier alvast foto's zoals ie er vandaag bijstond :)







Bovenstaande heb ik op de mail ontvangen van Tim (verkoper bij Lexus) ... SUPERRR service :rulez:

Op m'n eigen telefoon heb ik er ook nog een paar. Wellicht dat ik die er straks nog opzet.

Voor nu tot laterzzz :hi:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Proficiat, ziet er heel goed uit!

Netjes ook van die foto's :rulez:
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
Die andere op m'n gsm voegen niet echt iets toe. Onderstaande wel ... vind ik dan ;) ... al is de kwaliteit niet geweldig.

 

rodero

Hoort erbij
27 nov 2011
89
0
0
brrr wit ;-)
Top dat ze je al foto's sturen! Nog maar een paar nachtjes slapen en je kunt genieten maar die laatste nachtjes zullen waarschijnlijk het langste duren!