ff voorstellen

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
Hahaha ... maar helaas heb je gelijk.

Ik denk dat ik zaterdag diverse proefritten wil/ga maken ... en dat ik die nacht in de showroom een bed neerzet (heb al een mooi plekje gezien ;-) ) ... wellicht dat het gevoelsmatig dan wat sneller gaat? :p
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
Hahaha ... wrijf het er maar in ... heb geen nagels meer over ondertussen ;)
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
@ GPS-10 ... die zijn er ondertussen ook al af :O

De laatste loodjes ... nog maar? 2 te gaan :roll:
 

Johann

Hoort erbij
27 dec 2010
31
0
0
Volgens mij ben ik die gisteren ergens bij Amersfoort voorbij gekomen.. :angel:
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
Zou zomaar kunnen ... ik zal vast niet de 1e zijn met een witte CT F-sport
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
Ik denk dat ik maar extra vroeg plat ga ... is het sneller morgen :p

Thnx Erwin ... dat gaat idd wel lukken denk ik :D

Ik kreeg vlak voor sluitingstijd nog een sms met oa de tekts: WOW!! ... samen met onderstaande foto (al is ie wat klein ... wederom TOP!! ... in dit geval Gert)

404867.jpg


Als je de situatie kent... zie je dat ie achter het "gordijn" staat om opgeleverd te worden. Hij gaat "badgeless" door het leven ... onder het mom ... less is more ;)

Zodra ik in de gelegenheid ben, zal ik meerdere foto's nemen ... en elders (daar waar het hoort) plaatsen.

Op naar een SUPERRR dag! :D :D :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Pat zei:
Ik denk dat ik maar extra vroeg plat ga ... is het sneller morgen :p

Thnx Erwin ... dat gaat idd wel lukken denk ik :D

Ik kreeg vlak voor sluitingstijd nog een sms met oa de tekts: WOW!! ... samen met onderstaande foto (al is ie wat klein ... wederom TOP!! ... in dit geval Gert)

404867.jpg


Als je de situatie kent... zie je dat ie achter het "gordijn" staat om opgeleverd te worden. Hij gaat "badgeless" door het leven ... onder het mom ... less is more ;)

Zodra ik in de gelegenheid ben, zal ik meerdere foto's nemen ... en elders (daar waar het hoort) plaatsen.

Op naar een SUPERRR dag! :D :D :D
Zit Gert je zo te pesten?

Ik zou zeggen, slaap lekker ;) Als je uberhaubt nog kan slapen!
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
@ Hube ... Gert mag graag een beetje geinen (zoals je wellicht weet) ... speelt ook mee, dat ie weet hoezeer ik er naar uitkijk en wat eraan vooraf is gegaan.

@ GPS-10 ... Thnx ... zal wel lukken :D


Mensen ... ik ga plat ... in de hoop dat ik, al is het er maar 1, een oog dicht doe vannacht.

LaterzZz :hi:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
zo... en het is vandaag morgen... Ik hoop voor je dat je die in de ochtend op mag halen hahahaha
 

CoolCar

Nieuw hier
13 jan 2012
11
0
0
He Pat, ziet er echt heel gaaf uit. Heb zelf ook een witte F-sport besteld, maar ik moet nog wachten tot juni van de lease maatschappij. Heb je leer of stoffen bekleding gekozen. Ben benieuwd naar je ervaringen vandaag! Plezier ermee en we zien uit naar meer foto's!
 

rodero

Hoort erbij
27 nov 2011
89
0
0
Haha, die Gert. Prachtige vent. Mooi ook hoe een speciaal tintje ze aan elke oplevering van elke Lexus geven. Dat is nou echt red carpet !!

Fijne dag vandaag en HEEL veel plezier gewenst ! Zie graag de foto's tegemoet. :photo:
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
:D :D :D :D :D :D :D ... zo ... die is BINNEN !! (sinds vanmorgen)

Onderstaande foto's kreeg ik van Gert via sms ... het verlaten van de showroom (waarvoor dank Gert).

406435.jpg


406439.jpg



En onderstaande ff snel genomen tijdens een korte pitstop ;)

406461.jpg



@ CoolCar ... ik heb 'm fulloptions ... dus met oa leer ... en tot nu toe bevalt het me SUPERRR :rulez:

@ rodero ... zodra ik kans zie ... neem ik betere cq mooiere en meer uitgebreide foto's. Die plaats ik dan in het CT forum in het daarvoor bestemde topic.

Voor nu weer grtzZz :hi: