Fly audio ervaringen en vragen

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Van mij de aftrap:

Er is een USB aansluiting (kabeltje, mooi weggewerkt in het dashboard). Nu wil ik deze graag gebruiken. Dat is geen probleem, een oud stickie van 2Gb werkt probleemloos.
Een nieuwe stick van 8Gb doet het niet!
Omdat mijn IPOD nog niet binnen is, had ik de 8Gb gekocht om alle K3 liedjes (enz) mee te nemen, ik heb weinig zin 26 cd's mee te nemen en te wisselen.


Iemand ervaringen hiermee? Oplossingen?

Beide sticks zijn op fat32 geformateerd.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Mjaaa.... dat is eigenlijk geen uitleg van flyaudio h? !!!
Het is nu niet zo dat onze units op maat zijn gemaakt h?.... ze zijn allemaal hetzelfde...
Dus in principe zou je nooit verkeerd kunnen gaan met een update voor de unit !!! Ik zeg wel 'in principe' LOL
Een update zou altijd een verbetering moeten zijn, alle units komen met dezelfde software
waar je eigenlijk niet in kunt, behalve voor de gps dan... Als de unit na de update niet meer werkt dan
ligt de fout bij flyaudio, je hebt immers hun update gebruikt !!

Net gekeken : deze update is van 14/05/2012

Als iemand een update heeft gehad voor de unit wil ik die wel hebben als reserve...
Ik denk dat je met deze update niet veel verkeerd kan doen, maar moest het voor de amerikaanse units zijn, dan
zou de unit wss ?F ipv ?C.... ik wil deze update echt wel proberen !!!

UPDATE : Heb het zelf nu toch getest !!!!
Tijdens de update proces is veel onveranderd gebeleven !! Unit reageert goed en alles werkt naar behoren.
Mijn ASL knop knippert niet meer (geweldig) !!! Alle andere functies werken goed...
Alles is bij hetzelfde versie gebleven (ik kan iets gemist hebben... lol)
Bij de opties kan je de radio zone kiezen (enkel Usa en Korea en nog enkelen), maar dit heeft geen invloed
op de radio, deze werkt juist zoals voor de update !!!
Behalve SKIN1 : deze is van versie 1.0.0.1 naar versie 2.0.1.1 (zie foto)

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Voor diegenen dat de update willen proberen nog even een bedenking !!!
Een ding was mij nog niet opgevallen, maar nu dus wel....
De update die ik deed heeft mijn de instellingen van mijn klok veranderd..
Deze is een 12h geworden ipv 24h klok, mij stoort het niet maar dan weten jullie het ook !!!
De bestanden van de update bevinden zich ook in de originele sd kaartje, dus moest er iets niet bevallen
dan kan je terug de oudere versie erop zetten DENK ik, weet het niet zeker !!!

Ohja, ik weet niet of het ervoor ook ging, maar nu kan ik videos afspelen van de usb stick... Cool... :D :D :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Dat is wel handig om te weten voordat mensen gaan klagen over dat klokje :) maar afspelen vanaf sticky kan volgens mij gewoon met de eerste versie
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Zou het kunnen dat 2gen units op WinCE 6.0 embedded draait???
Toen ik in het systeem kon inzien,zag ik dat op het desktop...
Er zit zelfs de mediaplayer in.. wel leuk!!!!!
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Ok,als ik dit zo lees dan laat ik het er gewoon bij zoals het is......mijn klokje is al op 12h ipv 24h.
en ik kan ook gewoon video`s afspelen vanaf mijn usb stick...
Het werkt verder allemaal goed,dus ik ga hem voorlopig maar niet updaten..........denk ik.... ;)
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
De update ook gedaan.

Conclusie: ik kan geen MP3's meer afspelen via de MP3 speler, tenminste, hij kan ze niet vinden en ik kan alleen playlists afspelen, maar er staat niets???

Daarnaast kan je NIET terug naar je oude versie.

MP3 gebruik ik als audiofiel toch niet, maar toch ;)
Voor de rest geen issues of rare zaken.

O ja, de ASL button werkt nu wel OK, en ik kan de tijd nu wel goed instellen, wel in 12 hrs notatie. Ook is voor de radio een zone te selecteren. Dit is wellicht handig voor onze USA mensen, voor ons EU maakt dit niet uit. Instelling op China gelaten, EU valt niet te kiezen.
Selectie voor USA geeft de bekende bug, verkeerde frequentie weergave voor de zenders.

Had het niet moeten doen :p
 

astor

Nieuw hier
11 dec 2012
7
0
0
Mijn eerste ervaring met het Flyaudio syteem in de Lexus van mijn vader: ik krijg het systeem niet werkend wanneer de auto op contact staat (motor draait niet).

Het systeem blijft zichzelf opstarten en reageert niet op mijn verwoeste pogingen te "agree-en" met de veiligheidswaarschuwing. De knop reageert wel maar het systeem doet daarna niks en start zich vervolgens na +- 1 minuut weer op...

Het systeem doet het echter wel wanneer er daadwerkelijk gereden wordt.
Maar op deze manier is het moeilijk de mogelijkheden te ontdekken natuurlijk....

Doe ik iets fout?
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
blue-eyes zei:
De update ook gedaan.

Conclusie: ik kan geen MP3's meer afspelen via de MP3 speler, tenminste, hij kan ze niet vinden en ik kan alleen playlists afspelen, maar er staat niets???

Daarnaast kan je NIET terug naar je oude versie.

MP3 gebruik ik als audiofiel toch niet, maar toch ;)
Voor de rest geen issues of rare zaken.

O ja, de ASL button werkt nu wel OK, en ik kan de tijd nu wel goed instellen, wel in 12 hrs notatie. Ook is voor de radio een zone te selecteren. Dit is wellicht handig voor onze USA mensen, voor ons EU maakt dit niet uit. Instelling op China gelaten, EU valt niet te kiezen.
Selectie voor USA geeft de bekende bug, verkeerde frequentie weergave voor de zenders.

Had het niet moeten doen :p

Heb je de originele bestanden niet bijgehouden dan ???
Ik heb de update vanaf een ander kaartje gedaan.... nu heb ik nog niet geprobeerd om te downgraden...
Wel heb ik moeite met avi's af te spelen via usb.... Ik weet niet welke kwaliteit die mag hebben maar bij mij is het nog altijd niet gelukt om bv videos van youtube te converteren naar een avi bestand dat soepel afspeelt op de unit !! Heb ook al dvd-video gebrand, en het speelt dus wel af maar niet soepel.... Het schokt nogal dus ik weet niet welke instellen die avi mag hebben om soepel op de unit af te spelen... Dvd films worden wel foutloos afgespeeld !!
Iemand tips ???
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
astor zei:
Mijn eerste ervaring met het Flyaudio syteem in de Lexus van mijn vader: ik krijg het systeem niet werkend wanneer de auto op contact staat (motor draait niet).

Het systeem blijft zichzelf opstarten en reageert niet op mijn verwoeste pogingen te "agree-en" met de veiligheidswaarschuwing. De knop reageert wel maar het systeem doet daarna niks en start zich vervolgens na +- 1 minuut weer op...

Het systeem doet het echter wel wanneer er daadwerkelijk gereden wordt.
Maar op deze manier is het moeilijk de mogelijkheden te ontdekken natuurlijk....

Doe ik iets fout?

Dit hoort niet, ik zou contact opnemen met de leverancier of waar je het vandaan hebt.
 

astor

Nieuw hier
11 dec 2012
7
0
0
...die niet meer aanwezig zijn....:)

Mijn vader is zo onhandig als vele generatiegenoten van hem met computers zijn, die gaat echt niet lopen prutsen.
En ik woon 75 km bij hem vandaan...:)

De verkoper van de auto heeft goede connecties met de Lexus-dealer en zodoende de boel geco?rdineerd.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Euuhhh..... kan geen avi bestanden afspelen van usb stick....
Heb al verscheidene bestanden geconverteerd maar niets helpt...
Usb stick is om test redenen een kleintje van 4gb ruimte...
Bestanden worden gezien maar niet afgespeeld....
Kan er iemand een linkje of eigenschappen of zo geven van/naar een avi bestand dat wel is af te spelen op
jullie toestellen ???
dan kan ik de eigenschappen zien van die bestand....