Fly audio ervaringen en vragen

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Van mij de aftrap:

Er is een USB aansluiting (kabeltje, mooi weggewerkt in het dashboard). Nu wil ik deze graag gebruiken. Dat is geen probleem, een oud stickie van 2Gb werkt probleemloos.
Een nieuwe stick van 8Gb doet het niet!
Omdat mijn IPOD nog niet binnen is, had ik de 8Gb gekocht om alle K3 liedjes (enz) mee te nemen, ik heb weinig zin 26 cd's mee te nemen en te wisselen.


Iemand ervaringen hiermee? Oplossingen?

Beide sticks zijn op fat32 geformateerd.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Al gezien, wellicht vergelijkbaar. Wellicht ook niet.


Bijv. Weet jij of de interface van de CT identiek is aan de Flyaudio? Etc. Ik kan niet vinden tot nu toe over de techniek, etc.
Maar eens verder neuzen, ik zal na mijn vakantie ook eens op de buitenlandse Lexus fora kijken. Oa een 100 pagina groot Flyaudio topic. Voor nu even te veel werk.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik heb net een DVD gebrand met alle MP3's erop, gewoon niet werken. Reguliere DVD's speelt ie moeiteloos af.
Als muziek DVD gebrand, nu maar 1 als data DVD.


Nu breekt me het op dat ik NOOIT download, altijd koop. Dus nooit geleerd om te kopieren en te branden :D :p :D
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Als ik een andere stickie, die het wel doet erin plaats, deze verwijder en vervolgens het nieuwe stickie plaats, doet ie het gewoon........

Dat is dan de workaround voor de komende week ;)

Blijft raar natuurlijk!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
IK heb 32gb stickie die het ook doet :)
OWja op je minisd kaart kan je naast je navi map ook mp3's op zetten :) die kan je naast je navi ook gelijk afspelen.

MAar ik gebruik ook gewoon mp3 cd's :p


Eigenlijk heb ik genoeg te doen:
MP3 cd's
DVD slot
Ipod
Internet Radio via mobiel
sdkaart met wat spul
USB stick
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Na wat weken in FR en BE is er geen peil op te trekken.........
Doet het altijd na het wisselen, in enen heel af en toe. Snap er niets van.
Maar goed, de IPOD is binnen, heb er nu 500 CD's op staan, de USB stick maakt nu niet meer uit.

Zoekfuncties, etc. van de IPOD vele malen beter.


Als je MP3's op de SD kaart zet, trekt de NAV het dan wel?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Yups doet het, navi vraagt juist veel cpu kracht, en ram is snel genoeg. De kaarten zelfs in 3d doen het met mp3 afspelen. Ik merk wel dat de gen1 unit een krachtigere cpu kan gebruiken. Op mijn htc is het sneller en vloeiender
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
ok. Eens proberen dan (kinderen CD's heb ik ook op MP3 geript.


p.s. Heb jij NAVIGON werkend? Ik heb de 30 dagen demo gedownload, geinstalleerd conform instructies, nu wil ik starten in de Flyaudio. Geen sjoege!

Het hoofdbestand wil niet starten, andere EXE geeft error met een CAB file.
Ik kan me herrineren dat er nog een installatie op de unit zelf gedaan moet worden, maar deze wil niet starten (cab5 error denk ik debet hieraan).

Ik heb nu alleen IGO 8 werkend, mappen van oktober 2010.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
IPOD werkt erg goed. Net even mee gespeeld in de wagen. USB kan weer weggegooid worden :D


Verder het Flyaudio logo vervangen door een van Lexus. Het oude trucje, zoals op de 1e generatie toe te passen is werkt niet (in het menu scherm, kies setup, druk tandwiel logo voor 8 sec. in. Kies het juiste logo).
In plaats daarvan dient een tool gestart te worden, middels dat tooltje kan je logo's laden (allemaal vanaf de SD card).


p.s. Staat TT nog op je SD card? Ik wil die dan wel even zien op de meeting.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Hey sorry voor het off topic vraag..
Ik las een tijdje terug iets over een groupbuy van de flyaudio unit !!!!
Weet er iemand of deze nog doorgaat ofzo ??
Want ik ben dus ook ge?nteresseerd........
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Jaaaaaaaaa ik heb de mijne gekocht vandaag...
Betaling is via paypal gedaan...... Nog even wachten op bevestiging.... Ik verwacht dat ze morgen bevestiging geven en dan kan de rest afgehandeld worden !!!! Ik heb ervoor gekozen om alles zelf in te bouwen !!! Later komt er dan ook een camera.... Het moeilijke gaat zijn : plaats van de gps ontvanger en kabel voor de ipod naar het handschoenkast te leiden.... Ben reuze benieuwd.... Kan haast niet wachten....
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Olympus zei:
plaats van de gps ontvanger en kabel voor de ipod naar het handschoenkast te leiden


Dat is helemaal niet spannend :)

GPS: als de unit er uit is en je gaat de nieuwe unit inbouwen kan je de GPS ontvanger vrijwel onder de plek van de centerspeaker schuiven. Dat geeft voldoende ontvangst.

IPOD aansluiting: er zitten in je dashboard kastje openingen (met klepje) waar je kabel doorheen kan. Niet zo'n issue.


Wat wel kan gebeuren is dat je radio ontvangst niet meer werkt. Je dient dan een andere kabel te gebruiken. Dit schijnt niet bij alle geleverde units voor te komen.
Bij mij was dit wel aan de hand, maar ik heb laten inbouwen en kreeg ter plekke een andere kabel.


Succes!