Fly audio ervaringen en vragen

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Van mij de aftrap:

Er is een USB aansluiting (kabeltje, mooi weggewerkt in het dashboard). Nu wil ik deze graag gebruiken. Dat is geen probleem, een oud stickie van 2Gb werkt probleemloos.
Een nieuwe stick van 8Gb doet het niet!
Omdat mijn IPOD nog niet binnen is, had ik de 8Gb gekocht om alle K3 liedjes (enz) mee te nemen, ik heb weinig zin 26 cd's mee te nemen en te wisselen.


Iemand ervaringen hiermee? Oplossingen?

Beide sticks zijn op fat32 geformateerd.
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Ik heb 7 oktober 1 besteld en op 12 okt kreeg ik bericht dat de unit voor 2006-08 er niet meer was en dat die nog gemaakt moest worden,maar dat ze wel een unit voor 2009 -11 hadden maar dan krijg je een spleet,Daar heet Flyaudio mij keurig een foto van gestuurd maar ik vond het niet mooi die spleet,en heb 13 okt besloten en door gegeven aan Flyaudio dat ik toch maar een unit van 2006 -06 wil,.....met als gevolg dat ik dan een paar weken moest wachten.....dat is geen probleem .
Maar ik las jou berichtje net en ik dacht hey hoe zit het met de mijne dan........maar ik heb nog wel vertrouwen hoor,maar ben wel benieuwd....
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Het zal vast wel goedkomen, maar ik weet niet wie van jullie eerder heeft besteld, dus.. die zou voorrang moeten krijgen :)
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Alan zei:
Het zal vast wel goedkomen, maar ik weet niet wie van jullie eerder heeft besteld, dus.. die zou voorrang moeten krijgen :)

Tja ik heb net op de 6e betaald met paypal dus.....
Maar ik veronderstel dat als het niet goed moest komen dat ze dan wel iets zeggen h?.... !!!!!
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
ja precies Olympus....jij was ook eerder met bestellen dus ga jij voor .geen probleem hoor,dat bedoel ik verder ook niet.......
Het komt vast wel goed,maar jij had al een berichtje van flyaudio en ik heb verder niks gehoord dus dat vond ik een beetje veemd.maar ik denk dat ik iets langer moet wachten,en misschien komt het wel met sinterklaas.......haha
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Eindelijk.............. vandaag unit aangekregen en gelijk erin gebouwd...
Het is toch wel een pracht ding hoor !!!! Omdat ik niet zoveel tijd heb gehad heb ik enkel het hoognodige eraan gehangen.... gps werkt goed, geluid is uitstekend.....
Zit wel nog met enkele vragen....
1.Ik heb mp3 cdtjes in de cd wisselaar steken... maar spijt genoeg wordt de naam van de track enzo niet weergegeven.
Is dit normaal ?
2. Ik krijg mijn ipod maar niet werkend.... Als ik ipod selecteer wordt het menu weergegeven maar er wordt geen verbinding met de ipod gemaakt.... Het rare is wel dat als ik de ipod eraan hang hij ook niet oplaadt, maar als ik rechtstreeks op de ipod een liedje afspeel dan wordt het geluid WEL door de boxen weergegeven....
Ook de usb interface werkt niet.... ik heb al 2 usb sticks erin gedaan en het zegt gewoon 'niet ondersteund'...
Zowel FAT als FAT32 geprobeerd maar de usb krijgt zelfs geen stroom denk ik want er gaat geen lichtje branden.
Tocht geprobeerd om mijn gsm via de usb interface te laden en deze geeft wel teken van leven maar laadt wel niet op...
Weet iemand hoe dit komt ?
3. Bij mij kwamen er 2 bedradingsbomen.... ik heb maar de eerste beste geprobeerd en alles ging goed dus...
Ik dacht dat het iets te maken had met de airbag lichtje dat storing gaf als je het verkeerde bedradingboom gebruikte en ik heb geen storingen gekregen ofzo dus ik denk dat ik wel de juiste heb gebruikt.

4. Ik dacht dat de nieuwe units met RDS overweg konden... maar ik krijg enkel de frequentie te zien......

En nu ga ik mij bezig houden met de logo te veranderen.....
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
1. Klopt je krijgt vanuit cd geen track list, als je dat wilt dan moet je MP3 op de micro sd plaatsen of via Ipod.
2. Raar bij mij laadt die automatisch op en ziet ie hem gelijk.
usb.kan liggen aan type model en grootte van je usb stick, soms moet je geduld hebben. hoe groter de usb stick.hoelanger hij de tijd nodig heeft om even te detecteren.
3. 1kabelboom is voor 2006 versie om airbag storing eruit te halen, die andere is voor overige 2007+
4. Nopes naar mijn weten heeft de nieuwe nog geen RDS met tekst, dit was altijd al geweest en vind dat ook erg jammer.

nu ngo een camera :p
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Tja ik zal strax alles er nog eens uithalen en zien of dat er iets niet juist is.
De micro moet nog aangesloten worden.... Ik.hoop dat ik strax de ipod en usb kan gebruiken. Het is net of er niet genoeg stroom wordt geleverd.... Raar...En verder hoop ik Igo Primo werkend te krijgen...
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ja even checken :) misschien een dradje niet goed.

Micro heb ik op originele plek geinstalleerd.

Primo werkt bij mij niet, te zwAar voor mijn systeem, maar jij hebt 2nd generation dus misschien wel. Igo 8 werkt perfect!
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Ik hoop maar dat de kabel in orde is... Volgens mij heb ik deze zeer goed aangedrukt, maar alles kan h?..
We zullen wel zien... Ik dacht toch dat de 2gen wel rds ondersteunde, maar ik kan verkeerd zijn.
Nu mis ik nog internet toegang, zou leuk zijn.. En 3rd party progs zou ook leuk zijn
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik heb er niks over gelezen of gehoord, wel dat de 2nd gen een snellere cpu heeft... Misschien kan je even contact op nemen met flyaudio.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
RDS wordt niet ondersteund. Is met name een EUROPESE gadget, dus niet interessant genoeg voor Flyaudio.

Mbt USB stick: veel sticks werken gewoon niet........ Reden? Onbekend! Ik heb 3 geprobeerd voordat er een werkende geconnect was.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Probleem gevonden......
De kabel dat je op de unit moet aansluiten is defect denk ik.....
Normaal als je die erop zet dan moet ie vastklikken en dat gebeurt dus niet met als gevolg dat ie dus valse contacten geeft.... ofwel speelt hij van de ipod maar laadt die niet op, ofwel komt er enkel van de rechter of linkerkant geluid..
Dus de kabel kan zomaar eruit gaan tijdens het rijden.... ik kan hem ook niet verder aandrukken ofzo zodat ie vastklikt, en volgens mij moet ie vastklikken.....
Ik ga flyaudio een mailtje sturen om te vragen of ze een andere kabel kunnen opsturen.... en hoop dat het dan opgelost is.... want anders kan ik zelfs bluetooth niet gebruiken omdat de micro op diezelfde kabelboom zit...

Anderzijds heb ik Igo Primo er ook al werkend gekregen en ben er erg tevreden over.....
En tenslotte mis ik ??n ding eigenlijk.. de kabel om de unit op de pc te kunnen aansluiten werd er niet bij geleverd.
Of is het nu gewoon allemaal via de sd kaartje te doen op de 2gen flyaudio ???
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Mini SD card idd.

Er is een update, waar je normaal gesproken naar de importeur moet afreizen.
Deze heeft betrekking op de airco.

Controleer deze even. Een aantal buttons van de airco werken niet (de softbuttons op het scherm).
DIt is niet bij iedere unit het geval.
Bij mij wel en is een bekende bug.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Bij mij werken alle buttons goed hoor !!!
Dus het is enkel mini sd kaart te doen !!??!!




EDIT : Net antwoord gehad van flyaudio... Ze gaan een andere kabelboom opsturen !!! :worship: :worship:

Micro is ook al geplaatst... ik heb het op de zij a-stijl gezet.... het valt niet zo op maar is wel zwart op een beige interieur dus... Zal ik later wel een ander kleurtje geven.
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Hey Olympus jij hebt hem dus nu......gefeliciteerd,is ie mooi en bevalt ie goed en is het geluid ook goed?
Ben zelf ook benieuwd......

En Alan....waar zit die orginele plek dan????