Fly audio ervaringen en vragen

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Van mij de aftrap:

Er is een USB aansluiting (kabeltje, mooi weggewerkt in het dashboard). Nu wil ik deze graag gebruiken. Dat is geen probleem, een oud stickie van 2Gb werkt probleemloos.
Een nieuwe stick van 8Gb doet het niet!
Omdat mijn IPOD nog niet binnen is, had ik de 8Gb gekocht om alle K3 liedjes (enz) mee te nemen, ik heb weinig zin 26 cd's mee te nemen en te wisselen.


Iemand ervaringen hiermee? Oplossingen?

Beide sticks zijn op fat32 geformateerd.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Is zo'n kabel voor de antenne bij een car audio shop te vinden of is het iets speciaals voor de flyaudio ??
Goed om te weten dat ik niet zal moeten boren en doen om alles klaar te krijgen... Ik wil er een een topic met fotos over maken maar het is mss al eens gedaan ??? Ik hoor het wel....
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Mbt de kabel: geen idee. Ik was bij de formele inbouwer, die heeft deze kabel uit een andere doos gehaald, of had deze liggen?

Mbt handleiding: altijd goed! Op clublexus staat ook een.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Net een 111paginas lange topic gelezen over flyaudio... Zeer interessant.
Nu ga ik bij mijn unit de navigatie krijgen van Sygic.. volgens eigen ervaring met sygic op mijn Xperia X10 kan ik deze ook aanbevelen. Wat betreft de flyaudio unit zal ik nog even afwachten of het ook nog zo goed is. Ik hoor ook goede dingen over Igo8 en Igo Primo. Dus deze zullen ook uitvoerig getest worden.
Wat betreft de Lexus logo bij het opstarten van de unit : naar het schijnt. Zou flyaudio dit niet meer mogen gebruiken door patenten op de logos, maar men kan dus wel dmv een tooltje dat je kan downloaden de opstart logo alsnog aanpassen. Het mag dus gewoon niet meer bij de unit zitten, dus wordt het voorgesteld als een tool voor de doe het zelvers onder ons. De logos worden bij deze tool geleverd.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
tool werkt simpel, even runnen en klaar.

Mbt sygic...... heeft echt wel wat nadelen tov IGO8, ik heb vanmorgen weer IGO opgestart.
Met name het zoomen, de omgeving van de route laten zien is wat onhandiger dan met IGO.
Wellicht moet ik me daar wat meer in verdiepen, wellicht zit het wel ingebouwd, maar niet 123 zo simpel dat het zonder nadenken werkt.

Verder goed product. Minder fancy dan IGO, maar wel volledig en beter zoeken op adressen, postcode, etc.
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
167
0
16
Net een 111paginas lange topic gelezen over flyaudio...

Waar heb je die gelezen? ik heb ook een flyaudio besteld dus misschien ook wel interessant voor mij....
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Neen niets meer van gehoord....
Heb al verschillende berichtjes achtergelaten via p.m, maar ik heb al sinds een dikke week niets meer van gehoord !!
Hij is al wel bijna iedere dag op de forum ingelogd geweest volgens ik het kon zien...
Het zal mss nu wel wat drukker zijn (hoop ik) !!!
De unit werd in de loop van de voorbije week verwacht, maar ik heb er niets meer van gehoord :(
Heb vandaag nog een p.m achtergelaten, hopelijk wordt deze nu wel beantwoord !!
Er staat eigenlijk niets speciaals in, gewoon of hij al iets meer weet ivm de unit en om mij op de hoogte te houden !!
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
167
0
16
Oke,ach het zal wel goed komen denk ik,ze hebben die van mij ook niet meer op voorraad,kon er wel een krijgen voor model 2009 -11,maar dan heb je een lelijke spleet tussen unit en rooster.
Heb deze toch maar niet genomen,unit voor model 2006-08 moet nog worden gemaakt in de fabriek en dit gaat nog even duren.Denk dat het voor mij nog wel een week of 6 gaat duren voor dat het hier is.
Ik heb ook gevraagd of ze mij op de hoogte willen houden......dus nog even geduld hebben denk ik :roll:
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Doe maar even rustig aan, hij is betrouwbaar. Europa is gewoon niet belangrijk voor de fabrikant, de importeur heeft dus last van vertragingen, etc.

Het gaat goed komen, heb vertrouwen. Maar idd, communiceren is een vak :) . Maar nogmaals, het gaat goedkomen! Ik heb 'm diverse malen aan de telefoon gehad, heb geduld je wordt beloond!

Gr Eisse
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
167
0
16
Gaat zeker goedkomen ,ben ik ool niet bang voor.flyaudio heeft mij een goede andere aanbieding gedaan maar heb zelf besloten om te wachten op de juiste unit ....
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Dat dacht ik wel..... Maar het duurt verdomd lang als je erop zit te wachten... LOL
En dat is idd wel zo..... Liever wat langer wachten en en heb je ook hetgeen je wilt...
Voor mij was dus ook de 2gen unit voor 2006-2008 model... Dus gewoon afwachten....
Ben net een klein kind dat op sinterklaas wacht..... Hehe... Volgens mijn vrouwtje toch...
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
erhmmm ik weet hoe jij je voelt! want zo ben ik ook!! :) als het aan mij lag, dan had ik het liever dezelfde dag...
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Gisteren berichtje gehad van flyaudio... Of ik ze even kon bellen....
Donkere wolken vormden zich boven mijn hoofd..
Met een klein hartje toch gebeld... De unit 2006-2008 was moeilijk te verkrijgen door een productiestop. Ik zakte door de grond...
MAAR.... Er was bij flyaudio in Engeland. Nog 1 unit beschikbaar... oef.....
Volgende week komt ze aan bij flyaudio nederland... En wss de week daarop krijg ik ze geleverd.. Ik vind het een top service .. Dat ze toch moeite gedaan hebben om aan de unit te geraken.. Waarvoor ik zeer dankbaar ben...
:D :D