Fly audio ervaringen en vragen

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Van mij de aftrap:

Er is een USB aansluiting (kabeltje, mooi weggewerkt in het dashboard). Nu wil ik deze graag gebruiken. Dat is geen probleem, een oud stickie van 2Gb werkt probleemloos.
Een nieuwe stick van 8Gb doet het niet!
Omdat mijn IPOD nog niet binnen is, had ik de 8Gb gekocht om alle K3 liedjes (enz) mee te nemen, ik heb weinig zin 26 cd's mee te nemen en te wisselen.


Iemand ervaringen hiermee? Oplossingen?

Beide sticks zijn op fat32 geformateerd.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
ik heb ook vele ergenissen, het is niet wat je zou verwachten.


Overall wel tevreden, je leert er mee te leven en ik ben realist genoeg dat Flyaudio geen prio geeft aan dit soort zaken als ze niet in Azie voorkomen, USA en Europa tellen niet mee.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ja idd je leert ermee leven, maar verder voldoet die prima voor waar ikk het voor gebruik, maar het kan idd beter.. Bij mij zijn het gewoon van die kleine dingen... Erschijnt een nieuwe leverancier te zijn die navigaties levert voor ook de is250, maar dan frame van de 2009+ versie....
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Jammer wat ik hier allemaal lees,dus Flyaudio is toch niet zo geweldig........mijn unit is nog onderweg maar ik weet niet of ik er nog wel zo blij mee ben ......... :roll: :roll:
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
kom maar langs, kan ik je alles laten zien :)


Zoals ik zei, overall ben ik wel tevreden. Maar voor de formele prijs van 1899 mag je veeeeeeeel meer verwachten.


Grootste ergenissen:
- telefoonboek traag
- telefoonboek wordt niet overgebracht naar de unit, maar wordt van de telefoon zelf gelezen (traaaaaaaaaaaaaag)
- bellers niet met naam maar alleen met nummer zichtbaar als er gebeld wordt
- geen RDS functie
- Geen TMC
- Niet op zendernaam op te slaan maar op frequentie
- Enkele bugs in korte golf, FM zenders bij switchen
- Bij IGO8 is het scherm "de richting kwijt" / "zou gecalibreerd moeten worden". Je drukt ergens, maar op een andere plek vind de actie plaats (na een tijdje verdwijnt dit)
- Wat onhandigheden mbt IPOD zoeken (als je groep selecteert en je drukt op volgende album verwacht ik binnen de groep het volgende album, of artiest te kiezen: nee, volgende album is gebaseerd op de totale lijst. Is niet hinderlijk als je dit weet, maar is niet consistent, je zou iets anders verwachten.
- Futures zoals op website niet voor de Lexus IS uitvoering, maar voor andere merken
- Bugs mbt airco: opgelost met patch, goede service van de importeur!

Als ik iemand moet bellen pak ik de telefoon en zoek iemand via de telefoon, activeer de call leg vervolgens de telefoon weer neer.
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Wel jammer,ja ik verwacht voor die prijs toch wel iets meer........had het geld misschien toch beter in een andere update voor de auto kunnen steken........ :roll:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik ben opzich ook wel tevreden over de unit, maar idd al die kleine dingetjes, maar ik heb er geen spijt van hoor.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Voorlopig werkt alles terug naar behoren, na het loskoppelen van de batterij.. wat de rest betreft kan ik niet veel kwijt wan ik heb nog nikz kunnen uitproberen omdat die kabel kapot is.. iets waar ik trouwens al meerdere emails voor gestuurd heb maar geen antwoord.... op eerste mail wel ze gingen ander kabel opsturen. En dat was nu een dik 2 maanden geleden, sindsdien werd het stil... desondanks zou ik het niet meer kunnen missen.... alles komt wel goed....
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Er zou een nieuwe update in januari uitkomen?

Of is deze meer gericht op USA? Oa iets met de AC. Volgens mij heb ik die al gehad......?!?!?
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Vandaag toch eindelijk mijn unit gekregen....... :D alleen jammer dat ik morgen weer moet werken,net1,5 week vrij gehad dus eigenlijk mooi tijd gehad om het in te bouwen.
Maar heb gelijk een paar vragen,maar misschien wordt het tijdens het inbouwen ook allemaal wel duidelijk en kom ik dan niet voor verrassingen te staan.Want volgens mij heb ik een instructie boekje voor een ander model en het aansluitschema staan andere kleuren voor bedrading dan de bedrading die ik erbij heb gekregen.....zie foto`s
 

Bijlagen

  • DSC_0409.jpg
    DSC_0409.jpg
    49,3 KB · Weergaven: 42
  • DSC_0408.jpg
    DSC_0408.jpg
    73,2 KB · Weergaven: 41
  • DSC_0410.jpg
    DSC_0410.jpg
    66,9 KB · Weergaven: 43

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Hier nog een paar foto`s met vragen....???
 

Bijlagen

  • DSC_0407.jpg
    DSC_0407.jpg
    70,1 KB · Weergaven: 43
  • DSC_0411.jpg
    DSC_0411.jpg
    53,7 KB · Weergaven: 42
  • DSC_0412.jpg
    DSC_0412.jpg
    68,1 KB · Weergaven: 40

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
eigenlijk heb je zelf al goed gegokt :p

Reverse + is voor signaal dat je auto in zijn achteruit staat.
Parking brake is beveiliging, dus op optioneel :) ik heb er niks mee gedaan, netals carspeed, volgensmij is deze ook voor de snelheid dat je bij bepaalde snelheden je dvd niet meer kan aansturen.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Volgens mij had ik niks aan gesloten behalve camera, de unit is in principe plug and play, de overige draden zijn optioneel.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Hier een foto van de flyaudio ingebouwd... Er is een spleet aan de linkerkant...
Weet niet hoe dit komt !!!
De unit is goed vastgemaakt en alles ging er soepel in, er is dus niets geforceerd....
DSC_0121.jpg