Fly audio ervaringen en vragen

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Van mij de aftrap:

Er is een USB aansluiting (kabeltje, mooi weggewerkt in het dashboard). Nu wil ik deze graag gebruiken. Dat is geen probleem, een oud stickie van 2Gb werkt probleemloos.
Een nieuwe stick van 8Gb doet het niet!
Omdat mijn IPOD nog niet binnen is, had ik de 8Gb gekocht om alle K3 liedjes (enz) mee te nemen, ik heb weinig zin 26 cd's mee te nemen en te wisselen.

Iemand ervaringen hiermee? Oplossingen?

Beide sticks zijn op fat32 geformateerd.

misschien even opnieuwplaatsen? met de bouten kan je een beetje spelen om zo je unit een beetje recht te krijgen.

Laat het even weten :)

je kan hem links en rechts een beetje verschuiven, maar natuurlijk ook iets boven naar beneden wat resulteert in diepteverschil..

Voila, alles werkt nu met de nieuwe kabels !!!!
Enkel dat spleetje krijg ik niet weg.... nu ja we zien wel...
Kan ik eindelijk mijn ipod gebruiken en usb.. lol :D

Ja de unit zit erin,en ik moet zeggen ziet er goed uit.en hij past ook goed zonder spleten of kieren.heb me er verder nog niet echt in verdiept maar wat me opviel is dat do ontvangst van de radio niet al te best is........geluid klinkt goed.bluetooth werkt nog nie,maar de camera doet het wel.heb het logo ook al veranderd naar lexus...........en heb de navi ook nug nie getest.....maar verder een mooi ding.....

ontvangst van radio is minder heb ik ook beetje gemerkt :( dat is wel minder inderdaad... maar eerlijk gezegd heb ik nou ook niet super veel last van 99% van de keren is die gewoon prima

Verder doet ie het tot nu toe goed,kan alleen mijn gsm niet gekoppeld met het apparaat via bluetooth,maar dit ligt aan mijn gsm denk ik want het werkt wel met mijn oude gsm.......krijg alleen mijn navi niet werkend er zit sygic bij,maar krijg steeds melding dat er geen kaarten zijn geinstalleerd........ook krijg ik melding van een activerings code ???????.

die moet je van de importeur krijgen.

NIET via de site activeren, dat is daar NIET voor!
Mailtje, belletje en je krijgt een code.

Laat ik vanmiddag even iemand van het forum in mijn wagen rijden........

Doet de Flyaudio het niet meer???!?!

Toeval uiteraard. Maar weet iemand hoe ik de unit reset? Ik hoop niet dat de unit daarvoor gedemonteerd moet worden?

Oke dan zal ik flyaudio benelux even een mail sturen.......... ....resetten doe je toch met dat kleine knopje dat je met een pen moet indrukken die bij achter het klepje zit waar ook de sd card in moet?????

Bob2move zei:
Oke dan zal ik flyaudio benelux even een mail sturen.......... ....resetten doe je toch met dat kleine knopje dat je met een pen moet indrukken die bij achter het klepje zit waar ook de sd card in moet?????

Ga dadelijk even proberen!

werkt niet :(

De unit gaat aan, waarna het Lexus logo komt, vervolgens de "warning", daar blijft ie hangen en reboot daarna spontaan.
Zou het helpen als ik de accu even loshaal en weer vastzet? Dus even de stroom eraf?

Maar goed, eerst zwemmen met de kinderen.

blue-eyes zei:
Laat ik vanmiddag even iemand van het forum in mijn wagen rijden........

Doet de Flyaudio het niet meer???!?!

Toeval uiteraard. Maar weet iemand hoe ik de unit reset? Ik hoop niet dat de unit daarvoor gedemonteerd moet worden?
:O

Maar wel erg vreemd. Heeft de spanning eraf nog gewerkt?