Fly audio ervaringen en vragen

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Van mij de aftrap:

Er is een USB aansluiting (kabeltje, mooi weggewerkt in het dashboard). Nu wil ik deze graag gebruiken. Dat is geen probleem, een oud stickie van 2Gb werkt probleemloos.
Een nieuwe stick van 8Gb doet het niet!
Omdat mijn IPOD nog niet binnen is, had ik de 8Gb gekocht om alle K3 liedjes (enz) mee te nemen, ik heb weinig zin 26 cd's mee te nemen en te wisselen.


Iemand ervaringen hiermee? Oplossingen?

Beide sticks zijn op fat32 geformateerd.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
misschien even opnieuwplaatsen? met de bouten kan je een beetje spelen om zo je unit een beetje recht te krijgen.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Zal ik doen... ik heb vandaag ook mijn nieuwe kabelboom ontvangen, kan ik gelijk alles testen en zien of ik die spleet wegkrijg.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Laat het even weten :)

je kan hem links en rechts een beetje verschuiven, maar natuurlijk ook iets boven naar beneden wat resulteert in diepteverschil..
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Voila, alles werkt nu met de nieuwe kabels !!!!
Enkel dat spleetje krijg ik niet weg.... nu ja we zien wel...
Kan ik eindelijk mijn ipod gebruiken en usb.. lol :D
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
167
0
16
Ja de unit zit erin,en ik moet zeggen ziet er goed uit.en hij past ook goed zonder spleten of kieren.heb me er verder nog niet echt in verdiept maar wat me opviel is dat do ontvangst van de radio niet al te best is........geluid klinkt goed.bluetooth werkt nog nie,maar de camera doet het wel.heb het logo ook al veranderd naar lexus...........en heb de navi ook nug nie getest.....maar verder een mooi ding.....
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
ontvangst van radio is minder heb ik ook beetje gemerkt :( dat is wel minder inderdaad... maar eerlijk gezegd heb ik nou ook niet super veel last van 99% van de keren is die gewoon prima
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
167
0
16
Verder doet ie het tot nu toe goed,kan alleen mijn gsm niet gekoppeld met het apparaat via bluetooth,maar dit ligt aan mijn gsm denk ik want het werkt wel met mijn oude gsm.......krijg alleen mijn navi niet werkend er zit sygic bij,maar krijg steeds melding dat er geen kaarten zijn geinstalleerd........ook krijg ik melding van een activerings code ???????.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
die moet je van de importeur krijgen.

NIET via de site activeren, dat is daar NIET voor!
Mailtje, belletje en je krijgt een code.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Laat ik vanmiddag even iemand van het forum in mijn wagen rijden........

Doet de Flyaudio het niet meer???!?!


Toeval uiteraard. Maar weet iemand hoe ik de unit reset? Ik hoop niet dat de unit daarvoor gedemonteerd moet worden?
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
167
0
16
Oke dan zal ik flyaudio benelux even een mail sturen.......... ....resetten doe je toch met dat kleine knopje dat je met een pen moet indrukken die bij achter het klepje zit waar ook de sd card in moet?????
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Bob2move zei:
Oke dan zal ik flyaudio benelux even een mail sturen.......... ....resetten doe je toch met dat kleine knopje dat je met een pen moet indrukken die bij achter het klepje zit waar ook de sd card in moet?????


Ga dadelijk even proberen!
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
werkt niet :(


De unit gaat aan, waarna het Lexus logo komt, vervolgens de "warning", daar blijft ie hangen en reboot daarna spontaan.
Zou het helpen als ik de accu even loshaal en weer vastzet? Dus even de stroom eraf?

Maar goed, eerst zwemmen met de kinderen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
68
0
blue-eyes zei:
Laat ik vanmiddag even iemand van het forum in mijn wagen rijden........

Doet de Flyaudio het niet meer???!?!


Toeval uiteraard. Maar weet iemand hoe ik de unit reset? Ik hoop niet dat de unit daarvoor gedemonteerd moet worden?
:O

Maar wel erg vreemd. Heeft de spanning eraf nog gewerkt?