Fly audio ervaringen en vragen

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Van mij de aftrap:

Er is een USB aansluiting (kabeltje, mooi weggewerkt in het dashboard). Nu wil ik deze graag gebruiken. Dat is geen probleem, een oud stickie van 2Gb werkt probleemloos.
Een nieuwe stick van 8Gb doet het niet!
Omdat mijn IPOD nog niet binnen is, had ik de 8Gb gekocht om alle K3 liedjes (enz) mee te nemen, ik heb weinig zin 26 cd's mee te nemen en te wisselen.


Iemand ervaringen hiermee? Oplossingen?

Beide sticks zijn op fat32 geformateerd.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Het bluetooth probleem is mss ook opgelost. Heb op de forum van flyaudio.us ook iemand gevonden dat dezelfde symptomen had icm Igo primo. Naar het schijnt zou Primo ook een eigen bluetooth service hebben, en als je dan een oproep krijgt is het mogelijk dat zowel flyaudio als Primo met de bluetooth willen werken, en dan krijg je een reset van de unit of loopt ie gewoon vast ofzo. Ik heb nu Igo 8.3 werkend gekregen, overigens met dezelfde kaarten van de Primo versie, nu is het gewoon even wachten tot ik opgebeld word...

De ipod probleem heb ik voorlopig opgelost !!!
De ipod liep gewoon vast tijden het afspelen, niet gekoppeld aan de unit dus. Nooit meegemaakt maar soit..
Heb een reset gedaan van de ipod via Itunes en voorlopig werkt alles terug perfect !!!!
Als we nu ook de videos van de ipod zouden kunnen afspelen, dan zou het feestje compleet zijn !!!
We mogen toch dromen h? !!!

En tenslotte een dvd vraagje !!!
Heeft er al iemand zelf een dvd geschreven met videotjes van bv youtube ofzo ?
Ik heb er 3 gemaakt en ze werken maar het lijkt soms of de unit niet kan volgen.. Je kan het vergelijken met een HD filmpje af te spelen met een zwakke grafische kaart, happeringen in het geluid en hij slaat soms enkele frames over heb ik de indruk... Toch zijn gewoon alle filmpjes geconverteerd zodat ze gewoon van dvd formaat zijn, dvd heeft ook een menu enzo, het is niet zo dat ik die filmpjes gewoon als data heb weggeschreven... Komt dit bij iemand bekend voor ???
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik merk wel erg duidelijk dat de Primo duidelijk zwaarder draait dan Igo.

Op een gegeven moment als de Primo het druk heeft met zaken, valt zelfs de muziek weg...... Bij IGO en andere software heb ik dat niet, alleen met de Primo.

Maar eens wat opties uitzetten, nu staat alles op maximum detail etc.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
blue-eyes zei:
Ik merk wel erg duidelijk dat de Primo duidelijk zwaarder draait dan Igo.

Op een gegeven moment als de Primo het druk heeft met zaken, valt zelfs de muziek weg...... Bij IGO en andere software heb ik dat niet, alleen met de Primo.

Maar eens wat opties uitzetten, nu staat alles op maximum detail etc.

Speel je mp3's af van de sd'tje dan ? Dan kan dat wel gebeuren.
Maar als ik gewoon van cd'tje ofzo speel dan heb ik daar geen last van !! Wel zet ik het geluid van primo af anders stoort dat teveel vind ik..
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Heb nu sinds 3 maand de Flyaudio in mijn auto zitten,en ik moet zeggen hij bevalt prima.
Heb nog weinig gekke dingen meegemaakt,er zijn wel wat kleine dingen maar zoals al eerder gezegd in dit topic je leert er mee leven.
Alles doet het gewoon,ook de navi met IGO werkt goed,nogmaals bedankt Alan... :D
Dvd en mp3 en usb werkt ook goed,alleen radio ontvangst is wat minder,alleen bluetooth werkt niet maar dit ligt aan mijn telefoon en is ook geen prioriteit voor mij...... :neutral:
Dus een tevreden klant..... :rulez:
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Goedendag,
Zijn er hier mensen die op de flyaudiounit extra lcd-schermen in de hoofdsteunen hebben aan gesloten?
Zo ja werkt dit goed en kan ik dan als ik een film op de extra schermen afspeel ook nog de navi en eigen muziek luisteren op radio of usb?
Want ik hoef niet het geluid van een film te horen als ik aan het rijden ben,en dus de kids achterin een hoofdtelefoon op hebben??

Graag tips.......zit er over te denken voor de vakantie dit jaar en moet geen kapitalen gaan kosten
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
IK was, ben het wel van plan. Echter kost het serieus geld als je de schermen mooi weg wilt werken.

Wat ook kan is dat je wel de bedrading legt, en losse schermpjes neemt.
Volgens wat je wil zou moeten kunnen.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Je kan op ebay genoeg schermen vinden dat al ingebouwd zijn in de hoofdsteunen, je moet natuurlijk wel zien of de kleur past bij je interieur. Voor een setje betaal je 200-300 euro. De kwaliteit is goed en zeker voor die prijzen. In mijn vorige auto heb ik deze ook al gehad en zelfs ir hoofdtelefoons waren erbij geleverd... geluidskwaliteit was goed.
ik ga binnenkort ook voor de lexus schermen laten afkomen van ebay maar ben eerst bezig met een mediaplayer te zoeken om in de auto te zetten. Via deze kan je dan zelfs op internet enzovoort en omdat het een android besturingssysteem heeft kan je dus ook apps en games draaien, kan je mooi angry birds spelen Lol.
ik was ook sceptisch tegenover die schermen van ebay maar de kwaliteit was zo goed dat ik er geen 700-tal euro ga betalen als ik voor minder hetzelfde krijg.
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Heb inmiddels lcd schermen gemonteerd en het werk allemaal super.
Op de schermen een film en voorin een cd of radio en de navi gebruiken is geen prbleem.....

voor foto`s kijk even naar mijn projecten .....project is 250.... :D
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ben nu met vakantie, als iemand de informatie achterhaald doe ik het wel, ik heb ook de instalcodes, deze mag ik niet wel, bij thuiskomst. Op een meeting kan ik het wel voor je doen ;)
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Als je het bestand downloadt zijn daar alle instructies bij.... Incl de code....
Als iemand mij de laatste versie kan geven dat hij het heeft gehad, dan wil ik wel proberen om de 2012 firmware erop te zetten...