Hallo, nieuwe Lexus rijder, Blue-Eyes!

Hmmm ;) :) :D

Toch eens serieus over nadenken.
Ik zal als eens wat informatie opvragen bij een RVS uitlaatboer (mooi scrabble woord :P ).


En, die trekhaak zit er ook nog....
 
Alor zei:
Kom maar langs :) alleen wel op een oprit niet in een werkplaats. :P

Alleen die trekhaak zou wel eens een probleem zijn..heb je die speciaal ergens voor nodig?

Top aanbod, mocht het zover zijn zal ik je zeker benaderen, dan komen wij er wel uit :)

Mbt de trekhaak: Vereiste van de vriendin. We gaan vaak op vakantie met dit karretje. Altijd in een huisje, we kunnen dan veel kwijt (handig met 2 kleine kinderen) en er kunnen indien nodig, 4 fietsen op het karretje geplaatst worden. Nadeel is dat je minder hard kan rijden, voordeel de ruimte, en de auto is leeg!


Ik heb een mooi karretje thuis staan:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 
Alor zei:
Volgens mij is de GFX bumper ook helemaal niet nodig, die gast van die link kan ze ook netjes uitzagen.


Je ziet het wel, met de GFX is het netjes en zoals het er voor gemaakt is.
Ik zal eens gaan spitten in de kosten.

edit:
Mbt die trekhaak: dat wordt domweg zagen, helaas. Maar dat is niet anders.
 
mlcoolj zei:
kan je de sleutel ervoor niet meer krijgen? dat is jammer...


Moet ik nog uitzoeken. Mijn vraag aan de dealer die deze wagen in onderhoud heeft gehad werd iig niet beantwoord.

Gr Eisse
 
Ik had vriendelijk gevraagd of zij contact wilden opnemen met de vorige eigenaar, immers, deze persoon staat absoluut in hun systeem.
De leasemij heeft ook geen reactie gegeven, niet anders dat ze dat niet willen doen. Dat kan, en dat is tenminste een reactie.

De Lexus dealer heeft gewoon niet geantwoord, geef dan gewoon aan dat ze dat niet doen, etc. etc.


Ik ga binnenkort eens bellen. Een email negeren is gemakkelijk, telefoon niet :)
 
Wat kleine zaken besteld. De wielen kunnen nog iets naar buiten, dus 5mm Spacers besteld. Eens kijken of de bouten lang genoeg zijn, anders dat ook nog nabestellen.
Verder Shark Fin antenne's gekocht. Deze zijn super nep, maar kosten maar 5 euro per stuk. Eens kijken of het lijkt. Ik heb een spuitbus thuis, dus wellicht goed te krijgen?
Indien niet OK, heb ik 3 Shark Fins te koop. Waaronder 1 veel te dure van 100 euro :( :)

Ik heb van Johan vernomen dat Lexus ze ook heeft, maar een imitatie shark fin van Lexus kost, schrik niet, 350 euro!!!!!!
 
tn_SV-System-5.jpg
 
Ik denk dat jij ondertussen ook wel een project topicje mag gaan aanmaken ;)
 
Hube zei:
Ik denk dat jij ondertussen ook wel een project topicje mag gaan aanmaken ;)


Is bijna het zelfde als dit toch? :D

Ik zal eens wat foto's verzamelen en dat als project beschrijven. Geef me wel wat tijd :P
 
Alor zei:
haha jij houd ook niet op he :D



Nog maar een groot project (uitlaat, bumper) voor de rest ben ik wel klaar.
Wat kleine zaken om het af te ronden.


Volgend jaar 19" velgen, maar eerst de huidige banden oprijden of slijten aan een ander.
Hou me op de hoogte van je velgen project, ik ben benieuwd!
 
Ik vergeet de redouts nog, maar die liggen al een maand in de kast ongeveer.
Ik moet eerst maar eens een goede fohn of verfbrander zien te krijgen ;)





Ik was op zoek naar het topic van de Flyaudio units. Iemand wilde toch een powerbuy doen oid?
 
Welkom bij de club zeg ik maar.
De mijne komt uit dronten vandaan.
Heeft mij broer gehad is helaas overleden en mocht ik zij auto hebben.
Ben er erg blij mee en rij geweldig.
Heb ook nog een opel kadett cabrio uit 1989 staan.

Rudie23