Hallo, nieuwe Lexus rijder, Blue-Eyes!

Geen idee. Ik kan zelf weinig anders bedenken.
Ik heb de standaard audio, niet de ML versie. Heeft de standaard uitvoering (Business, 2006) ook een subwoofer dan?
Ik zal eens luisteren :D
 
Tja als je heel je auto eens uit elkaar heb gehaald dan weet je gelijk wat alles is en waar alles zit :P
 
Vraagje:

Het deurpaneel, bedieningspaneel.

Daar zitten de knopjes voor het bedienen van ramen, centrale slot, etc.



Zitten daar lampjes in? Ik zie dat er geen lampjes branden, maar weet niet of er lampjes inzitten, zo ja, of ze voor de demontage tbv het tinten deze wel branden :D :D

Iemand?
 
blue-eyes zei:
Vraagje:

Het deurpaneel, bedieningspaneel.

Daar zitten de knopjes voor het bedienen van ramen, centrale slot, etc.



Zitten daar lampjes in? Ik zie dat er geen lampjes branden, maar weet niet of er lampjes inzitten, zo ja, of ze voor de demontage tbv het tinten deze wel branden :D :D

Iemand?


Ik zal vanavond eens kijken naar een zekering, misschien is dat het? Anderzijds, de raambediening, sloten doen het wel.
 
volgens mij branden ze heel zwak, want dat lampje met AUTO zou wel licht moeten geven.
 
blue-eyes zei:
Brand helemaal niets, dus of zekering, of los draadje.


Na 4 zekeringen los gehaald te hebben (wist niet specifiek welke het was) geen verandering.
Vervolgens het paneeltje los gehaald. Raar, daar branden wel lampjes.....

Eerst maar weer even terug gezet en mijn hand erboven, donker maker. En ja hoor, brand heel lichtjes, dus alleen in het donker te zien???

maar goed, ik laat het eerst maar even zo. Ik zal op meeting wel even bij anderen kijken ;)
 
Het brandt heel lichtjes ja, alleen te zien in het donker :P maar dat is ook voldoende toch? :D Ik kan het haast geen lampje noemen eigenlijk hahaha
 
Precies :D


Net even gekeken op wat sloop bedrijven, naar achterbumpers van een IS250. Daar past natuurlijk een mooi dubbele uitlaat onder ;)
Zou dit te doen zijn voor een diesel? Op tuningsbedrijven dit wel gezien.
Wat zou er dan allemaal anders moeten?
Gaat wel een geintje worden, achterbumper plus spuiten schat ik op minstens 600 euro......

Dan de uitlaat nog.
Als voorbeeld: http://link.marktplaats.nl/448057003

Ik ben niet overdreven technisch kwa auto's, maar volgens mij is een diesel uitlaat anders dan ee benzine versie. Maar vanaf welk punt?
 
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


GFX rear, samen met sharkfin en dak en kofferbakspoiler krijg je wel aardig beeld denk ik :P

Enne subtiel??? die van jou zit tegen het randje aan van subtiel :P hahaha dus zo een GFX is nog wel netjes en stukken goedkoper :) Gespoten in kleur kan je via sewell regelen
 
Alan zei:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


GFX rear, samen met sharkfin en dak en kofferbakspoiler krijg je wel aardig beeld denk ik :P

Enne subtiel??? die van jou zit tegen het randje aan van subtiel :P hahaha dus zo een GFX is nog wel netjes en stukken goedkoper :) Gespoten in kleur kan je via sewell regelen


Die is gaaf :D . Goed bewaren deze foto.
Zo ongeveer precies wat ik heb, bijna wat ik wil :D
Die dakspoiler, kofferbakspoiler heb ik al. Deze shark fin is ook veel beter dan de huidige (is te koop, ga ik niet gebruiken).
Ik vind de pijpen net te dik, net te veel.

Het verschil is dan dat er een dieseltje onder zit, dat lang niet zo rap is als een IS350 van de foto :)
 
Dus, iemand gezocht, handige Harry, met een goede werkplaats :D :D


Is wel een alternatief. Durf zoiets zelf niet aan.