Hallo, nieuwe Lexus rijder, Blue-Eyes!

Ik doe het omdat ik het mooi vind, maar ook voor de kinderen achterin. Donald Duck schermpjes komen er niet in ;)


Ik weet nog niet of ik het vanaf de A stijl doe, of vanaf de B stijl. Of A stijl wat lichter dan vanaf de B stijl, of rondom overal dezelfde tint?
Geen idee ;)
 
Voor iets lichter is niet zo erg :) dan hebben de kinderen achterin wat minder last van de zon :)
 
Mooist is niet te donker ( voordeel dat je wat donkere auto hebt) en dan voor en achter gelijk :), maar dan kan je sowieso niet te donker, doordat ze streng zijn met de voorzijde.
 
Yep.
Je krijgt overigens een certificaat mee, voor als je wordt aangehouden. En uiteraard metingen.
 
Hahahah :P tja de politie controleert het wel :P, maar dat moet goedkomen als je niet te erg maakt.
 
Zucht! jij hebt aardig wat in de planning staan!! ik moet nog geduld hebben :(
 
Als ik wat in mijn hoofd heb, moet dat dan ook zsm doorgevoerd worden :D

Ik moest ook opschieten, de meeting komt eraan :D





Ik ga morgenavond toch maar de roofspoiler bestellen, die raak ik wel kwijt indien het niets is. Anders komt ie nooit meer op tijd voor de meeting :D :P



p.s. We willen nu wel eens weten wat je allemaal gaat doen!
 
HAhahaha ja zo ben ik ook! Als ik iets wil, dan moet het bij wijze van de zelfde dag al geregeld worden, maar helaas komen mijn spullen altijd uit JApan of Amerika :( dus wachten moet ik dus altijd doen :(

HAhaha niks bijzonders hoor :P mijn auto is al bijna af!
 
ziet er goed uit blue-eyes! ik zou de achterkant ook wat hoger zetten weer... en wat staat het mooist met tinten? ik ga altijd voor 20% van ver af zie je niks en als je dichterbij staat kun je toch wat in de auto zien...
 
Met speciale kit, gekocht bij een lokale autozaak. Als ik aan de spoiler trek, trek ik de auto mee omhoog. Dus lijkt me wel goed.
Eerst schoongemaakt met Thinner.

Je moet er zeker een kopen! Onder een standaard wagen vind ik 'm niet mooi staan, zo verlaagd en dikke velgen wordt het wel mooi.


Mbt hoger zetten: eerst een krik kopen ;)
Gisteravond even gegoogled, ik hoef echt niet een hele goede te hebben, ik bedoel, voor die paar maal per jaar....
Prijzen beginnen al vanaf 50 euro. Ik zoek dan een van 100 euro oid. VOor het gevoel :P
 
lol @ voor het gevoel.... Goedkope krik is prima hoor... heb zelf ook zo'n ding van 40 euro... als je het niet elke dag gebruikt dan is het prima....
 
Dan kan ik daar beter 2 van ophalen :D
Is wel zo gemakkelijk (nice to have, geen need to have :P) bij het verhogen om goed af te meten en te vergelijken.


Weet iemand, dit. Ik begrijp dat achter niets te verstellen is mbt uitlijnen. Als ik dus achter verhoog, hoef ik dus niet opnieuw uitlijnen?
Ik was van plan na mijn verhoging achter weer uit te laten lijnen (btw, de wagen wordt zodadelijk uitgelijnd, ik kon tussendoor). Maar begreep dat dit niet hoefde.
 
ik zou altijd uitlijnen bij elke aanpassing van het onderstel :)

Maar meestal zou ik dan toch minimaal een week inrijden, voordat ik zou gaan uitlijnen :)
 
Alan zei:
ik zou altijd uitlijnen bij elke aanpassing van het onderstel :)

Maar meestal zou ik dan toch minimaal een week inrijden, voordat ik zou gaan uitlijnen :)


Ik rijdt komende dagen meer dan 1000km . . . Lijkt me dan niet goed om niet uitgelijnd te rijden ivm slijtage banden.


Let wel, ik wil na mijn verhoging uitlijnen, maar begreep dat achter geen verstelmogelijkheden zijn, klopt dit? Dan maakt de verhoging achter voor de uitlijning niets uit.
Geen idee, je weet, ik ben niet zo'n auto technicus.

Als ik hem wel laat uitlijnen na de verhoging zal dat na een weekje of 2 zijn. Heb jij ook direct je zin met inrijden :D
 
ahahha ja dat is waar! lekker zin maken, maar ja ik opzich is die dan in een paar dagen ook wel ingereden ja met die kms :) maar goed ik weet eerlijk gezegd niet wat de verstelmogelijkheden zijn voor de achterzijde.