Hallo, nieuwe Lexus rijder, Blue-Eyes!

Alor zei:
Heb je geen foto waar heel de auto op staat? Ik vind het ook wel mooi.....denk ik :P


Ik ga het gewoon doen, voor 100 dollar durf ik de gok wel te wagen ;)

Ik heb geen foto van een geheel. Ik heb ook nog geen contact gehad met de verkoper.
 
Arjan,

Ik weet niet of je de spoiler op de 6 nog herinnert.. het ziet ernaar uit dat het zo'n spoiler is...
 
Net weer terug uit een gastvrij Dongen, om precies te zijn ShowOff import.

Mijn wagen staat vele cm's lager (foto's volgen) met zeer grote dank aan Wil en Peter, de monteurs, en ShowOff voor het gebruik van de brug.

IK vind de verlaging goed gelukt, staat 'm goed! Wellicht voor een aantal mensen te hard afgeveerd, maar ik was wel wat gewend met een MR2 en de Leon Cupra.
Met name voor is erg goed gelukt, het was zelfs te laag, dus maar weer iets terug geschroefd. Het grote gat boven de voorste wielen is weg :)

Nogmaals dank aan Wil, Peter en Ronald (ShowOff)!

Op de 28ste te zien!

Morgen de tuningsbox, zondag de ramen tinten.
Onderweg: spoiler kofferklep (dadelijk halen), redouts en nep shark fin antenne.
 
foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's :D
 
Foto! Maar te hard afgeveerd? :) demping beetje softer instellen?
 
Een eerste foto. Later komen er wel betere. Ik ben onder de druk van jullie bezweken :D
De eerste foto is nog zonder de achterspoiler, die heb ik daarna ge?nstalleerd zoals op de 2 volgende foto's te zien is.
Weer een paar punten afgetikt. Blijft over:
- red outs (onderweg)
- Shark fin antenna (onderweg)
- Roof spoiler (nog te bestellen)
- Chiptuning (7-5)
- Ramen tinten (8-5)
- Trekhaak repareren (is nu niet verwijderbaar, sleutel kwijt)

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 
Ja voor mij is die te laag :), maar ik denk ook dat het beter zal staan wanneer de achterzijde wat hoger wordt getrokken.
 
Spacers zijn niet meer nodig, ik heb slechts een paar MM speling. Dus de ET waarde van 48 is de juiste gebleken, met dank aan Wil en ShowOff.
Goed advies dus!
 
Ja het is natuurlijk afhankelijk van hoe veel je gaat verlagen haha met mijn veertjes gaat het prima omdat ik rondom dan 2 vingers tussen kan steken :) bij jou gaat dat niet meer :) over 2 weken kan ik je wat meer vertellen
 
Hoeveel ga je tinten en welke ramen? En wat kost het en waar? Hahahah
 
Op zich niet verkeerd ik wil dat namelijk ook nog doen, maar dan minimale tint.