Hallo, nieuwe Lexus rijder, Blue-Eyes!

hey bleu-eyes ,

knappe setup heb je alles al bestelt ?

goed bezig :rulez:
 
De 2 voorbanden zijn ook binnen. Nu even wachten op een seintje van Showoff dat de velgen klaar liggen ;)


De bezorger, GLS, keek al erg raar dat dergelijke dikke banden op de auto pasten. Toen ik vertelde dat dit "slechts de smalle" voorbanden waren begreep hij het helemaal niet meer :D :D
 
nice niceeeee komen ze eronder voor de meet?? ben wel fan van de torques! en heb je 8.5J rondom? Krijg je problemen met je wielkasten voor? of heb je dit weer gecompenseerd met je bandenmaat? Goed bezig!
 
8,5 voor moet passen als we het goed hebben berekend....

235 voor. Maar hoge ET waarde, voor geen spacers.
 
De velgen zijn opgehaald bij Showoff in Dongen.
De banden staan al klaar, dus kijken of ik van het weekend de banden om de velgen kan leggen.

De schroefveren zouden morgen mischien al binnen zijn, dus een afspraak maken met een monteur met een brug :)
 
Die is gek! hoe kan dat nou er zit nog 5.5-6mm op, heb dat nog met schuifmaatje gemeten. Nieuwe band is trouwens iets meer dan 7mm, 40.000 heb ik zeker niet gereden hahaha 1/4de daarvan misschien wel. gekke mensen daar bij profile :P
 
Klopt, misschien dat de beste man van profile 5mm in 10.000 km oprookt.

Ze ruiken omzet :D
Maar helaas, in Duitsland zijn de banden nu eenmaal soms wel de helft goedkoper!
 
blue-eyes zei:
Maar helaas, in Duitsland zijn de banden nu eenmaal soms wel de helft goedkoper!
in Nederland zijn volgens mij ook best banden te koop voor redelijke prijzen. Ik ga zelf altijd naar lokale bandenboer (geen profile of andere keten) en die zit qua prijzen wat mij betreft prima.
 
Alles lijkt nu rond te zijn :)

Done:
- banden besteld / geleverd / gemonteerd op de velgen
- velgen binnen / banden gemonteerd
- xenon ge?nstalleerd
- parkeersensoren ge?nstalleerd


To do:
- Dummy SharkFin antenne besteld, wordt nu gespoten en opgestuurd
- Achterspoiler wordt nu gespoten, volgende week halen
- Ramen tinten, 8 mei afspraak
- Schroefveren besteld en binnen, nu nog een afspraak om te monteren.
- Velgen monteren (gelijk met verlagen)
- Chiptuning: 207pk, 475Nm: 7 mei of 14 mei

Dan nog nieuwe vloermatten en ik vind het goed ;)
En de trekhaak, is demontabel mits ik een sleutel heb. Deze is weg, dus wellicht de cylinder uitboren en een nieuw slot.

En ach, als je tegen een koopje een mooie subtiele bodykit kan krijgen met dubbele pijpen en de 220D logo verwijderen :P .