Hallo

Johann

Hoort erbij
27 dec 2010
31
0
0
Ik ben Johann en rij sinds een maand Lexus.

Heb er al 20 jaar tegenaan gekeken en in meegereden en ook zelf in gereden dus wel een beetje ervaring met het merk.

Eerste Lexus in de familie was een LS400. Ook de LS430 en LS460 meegemaakt, daarna een LX470 met als opvolger een LX570 en nu voor mij dus een IS. Zo'n kleintje met Yamaha motor. :rulez:

3SGE is zeker een goed blok.. rijdt lekker soepel.. heb laatst tijdens mijn vakantie de kans gehad om zowel een automaat als een handbak Altezza te rijden... en ik moet zeggen... :)

:hi: welkom op het forum lijkt me wel gaaf een altezza blok :rulez:

dimes!!! hahahah Ik hou niet zo van automaat.. misschien als ik dichtbij de randstad woonde dat ik er anders over denk, maar voor nu... schakel ik er maar op los!

Beste Johann, begrijp ik nou goed dat jij een IS-F rijdt?

Ja, dat kan ook natuurlijk LOL... staat een foto hier op het forum ergens met een LX en een is-f erbij in het wit.. misschien is dat die van hem...

Alle onderblokken van Lexus zijn van Toyota, alle koppen van Yamaha ism met Toyota, en dan in het speciaal alle motoren met de G in hun typeaanduiding 4aGe, 7mGte enz enz

thats the history vanaf de 2000GT Toyota is dat al zo. ;)

LX570 is ook wel een lekker ding, Landcruiser 200 met het blok van een 5.7 liter Tundra. :D

Dat is toch niet helemaal waar want een hoop moderne Toyota motoren zijn creaties uit de Daihatsjoe hand.

gr. koen