Hallo

IS-F gaat snel genoeg. Als de juiste knoppen aan en uit staan dan maakt ie meer meters dan het NL wegennet hebben kan.. ;-)
 
GPS-10 zei:
IS-F gaat snel genoeg

Dat lijkt mij ook een understatement :P

Nou zoals ik mij Johann herinner met zijn Swededemon, kan er altijd wel wat meer gezocht worden.

en dat heb ik zelf ook wel, er zijn wel een aantal dingen die ik zou kunnen doen om het allemaal nog net wat sneller te laten gaan....
 
micdee zei:
....en dat heb ik zelf ook wel, er zijn wel een aantal dingen die ik zou kunnen doen om het allemaal nog net wat sneller te laten gaan....


Betere rijder? :D :D



:baseball: :P :worship:
 
@ Blue-eyes: Altijd... Ik ben nooit uitgeleerd om een nog betere autobestuurder te worden.
 
Is dat de ST met 250 PK?

Mooie uitgeklopt..... Brute verschijning waarvoor ik zeer snel aan de kant ga ;)
 
Is een RS500 ja.
Niet zo snel als de IS maar wel lekker fel en turbo koppel.
 
Johann, zou je de gedachte achter jouw nummerbord eens willen uitleggen?
 
Zo Joahnn.. je maakt geen grap kerel! We hopen je zeker te zien op de meet in Breda!
 
Ik had verwacht op basis van de cijfertjes dat de RS toch rapper zou zijn tot wellicht 60km/u en op wat tussensprintjes waarbij de bak verhoudingen (en turbo-koppel) toch in het voordeel van de RS zouden zijn tesamen met het kleine gewichtsvoordeel voor de RS....
 
RS komt moeilijk weg uit stilstand. IS-F trekt klein beetje scheef weg in de kont en gaat gewoon. Verschil is echt aanzienlijk.
Ik geloof gelijk als Lexus zegt dat de IS-F onder de 5 seconden 0-100 kan doen. RS staat meende ik 5.6 seconden voor maar dat lukt alleen als alles echt 100% mee zit. Zoals ik al zei hangt de RS behoorlijk aan het gas en wil ook best wel snel weg uit een "foute" versnelling. Wil je dit met de IS bijhouden dan moet je alert zijn. 100-200 van de RS(500) valt ronduit tegen. De Volvo's zoals jij ze kent Micdee waren toch wel een halve tot meer dan een seconde sneller dan de RS500 tot 200. Lexus is een zware auto. Stug, hou ik wel van, maar toch een soort van afgeronde stugheid. Als het iets harder gaat zit er ook best wel vering in de auto. De RS is gewoon een klapperbak. Verschrikkelijk stug. Interieur is ronduit plastic dus een rammeltje links en rechts is 'm niet vreemd. Totaal ander soort auto.