Ja juist; zo'n IS-F is van Lexus dus betrouwbaar en dus "goedkoop" in onderhoud.Alor zei:Verschil moet er zijn he
Ik probeer elk Europees sponsor (lees subsidie) potje te gebruiken, maar iedere keer vind ik weer een leeg potje...Johann zei:Steuntrekkers die Audi rijders.. :loll:
micdee zei:Even een hele vreemde vraag tussendoor Johann, maar heb je toevallig ook een witte 850 T5(r) sedan in het bezit gehad, welke niet geheel met rust gelaten was?
micdee zei:Nou zo'n IS-F is natuurlijk ook een :rulez: "beesie"
Hey.... wel on-topic blijven he....Hube zei:Ik zit er aan te denken om nu al de prijs "Understatement of the year" uit te delenmicdee zei:Nou zo'n IS-F is natuurlijk ook een :rulez: "beesie"
Na de V70R nog een S60R gereden. Daarna tijdje C30T5, hele leuke auto trouwens, en daarna een V70NN 2.5T. Laatste twee waren eigenlijk meer in afwachting van een R opvolger maar die komt er toch nooit. De T6 is wel een hele mooie motor maar die GearTronic is gewoon een groot drama. Toen de IS-F zich aanbood was de keuze niet zo moeilijk. :rulez:micdee zei:de V70R blijkbaar ook..