Hallo

:worship: :worship: Johann :worship: :worship: SUPER auto !!

Alor zei:
Verschil moet er zijn he ;)
Ja juist; zo'n IS-F is van Lexus dus betrouwbaar en dus "goedkoop" in onderhoud.
Ik heb een RS6 ... zie je het verschil... :mrgreen:

Ik kan beter die bijdrage krijgen.... :P

Johann zei:
Steuntrekkers die Audi rijders.. :loll:
Ik probeer elk Europees sponsor (lees subsidie) potje te gebruiken, maar iedere keer vind ik weer een leeg potje...
Dus dan maar op deze manier....
:P

Maar je komt de 16e ook langs??
Dan kan ik eindelijk eens een IS-F in het echt bekijken en wellicht beleven/meerijden..
:worship:

(let wel meerijden, liefst natuurlijk mee rijden, maar ik kan het zeer goed begrijpen wanneer je dat laatste niet echt wil)

GE-WEL-DIG!

Mocht je tijd hebben, Zaterdag 23 juni is de meeting in Breda. ;) ( Ik blijf proberen)

Prachtige auto en ook nog steeds zeer exclusief op de weg, dat maakt het des te begerenswaardiger ;)

Even een hele vreemde vraag tussendoor Johann, maar heb je toevallig ook een witte 850 T5(r) sedan in het bezit gehad, welke niet geheel met rust gelaten was?

micdee zei:
Even een hele vreemde vraag tussendoor Johann, maar heb je toevallig ook een witte 850 T5(r) sedan in het bezit gehad, welke niet geheel met rust gelaten was?

Ja Micdee da ben ik :hi:

Deze bedoel je denk ik,

newdem2.jpg

Heb nu alleen nog deze 850,

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

:rulez:
Dat noem ik dan toch weer toeval .... maar wel geinig om je dan weer eens op een ander forum te treffen...
Dus je hebt de :worship: Swededemon weggedaan en de V70R blijkbaar ook..
Nou zo'n IS-F is natuurlijk ook een :rulez: "beesie"

Heb je nog plannen voor deze auto of blijft ie OEM?

micdee zei:

Ik zit er aan te denken om nu al de prijs "Understatement of the year" uit te delen ;)

Hube zei:
micdee zei:
Ik zit er aan te denken om nu al de prijs "Understatement of the year" uit te delen ;)
Hey.... wel on-topic blijven he.... ;)
Maar uhm zolang ik geen IS-F gereden en beleefd heb blijft het een :rulez: "beesie"

Als de prijs van de understatement of the year een dagje LFA of IS-F rijden is, heb ik er geen problemen mee wanneer de prijs al zo vroeg wordt uitgereikt.
:mrgreen:

micdee zei:
de V70R blijkbaar ook..
Na de V70R nog een S60R gereden. Daarna tijdje C30T5, hele leuke auto trouwens, en daarna een V70NN 2.5T. Laatste twee waren eigenlijk meer in afwachting van een R opvolger maar die komt er toch nooit. De T6 is wel een hele mooie motor maar die GearTronic is gewoon een groot drama. Toen de IS-F zich aanbood was de keuze niet zo moeilijk. :rulez:

De S60R........... Mooi!

Ik ben wel een Volvo fan :)

Ik twijfel voor Lexus tussen een IS-F of een volledig overhoop gehaalde IS350 (voor de duidelijkheid, om te dromen, aanschaf is van een andere grootheid :D).

Maar waanzinnig de IS-F, van de zomer kwam er een voorbij stuiven, uiteraard even het raampje open gezet!

S60R heb ik ook nog een dag of 5 gereden, maar wat een draaicirkel zeg.. (was mijn vakantie ride :D )
power was wel redelijk.

Ik hoop je nog een keer te zien op een (Lexus) meeting; even bij praten.... (wanneer je daar zin in hebt natuurlijk)

Maar uhm.. nog plannen voor deze IS om te zien of er nog iets van extra power te vinden is?