Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Ja juist; zo'n IS-F is van Lexus dus betrouwbaar en dus "goedkoop" in onderhoud.Alor zei:Verschil moet er zijn he![]()
Ik probeer elk Europees sponsor (lees subsidie) potje te gebruiken, maar iedere keer vind ik weer een leeg potje...Johann zei:Steuntrekkers die Audi rijders.. :loll:
micdee zei:Even een hele vreemde vraag tussendoor Johann, maar heb je toevallig ook een witte 850 T5(r) sedan in het bezit gehad, welke niet geheel met rust gelaten was?
micdee zei:Nou zo'n IS-F is natuurlijk ook een :rulez: "beesie"
Hey.... wel on-topic blijven he....Hube zei:Ik zit er aan te denken om nu al de prijs "Understatement of the year" uit te delenmicdee zei:Nou zo'n IS-F is natuurlijk ook een :rulez: "beesie"![]()
Na de V70R nog een S60R gereden. Daarna tijdje C30T5, hele leuke auto trouwens, en daarna een V70NN 2.5T. Laatste twee waren eigenlijk meer in afwachting van een R opvolger maar die komt er toch nooit. De T6 is wel een hele mooie motor maar die GearTronic is gewoon een groot drama. Toen de IS-F zich aanbood was de keuze niet zo moeilijk. :rulez:micdee zei:de V70R blijkbaar ook..