Hallo

Wow, dat had ik toch weer niet verwacht bij de focus.
Maar wel handig om dit op deze manier te kunnen vast stellen.
:)
 
Johann er al eens over nagedacht om de Focus in te ruilen voor een mooie Audi RS3? :rulez:
Ook een 5 pitter met turbo, maar wel met 4wd dus kunnen alle krachten beter op de weg gebracht worden.
 
micdee zei:
Johann er al eens over nagedacht om de Focus in te ruilen voor een mooie Audi RS3? :rulez:
Ook een 5 pitter met turbo, maar wel met 4wd dus kunnen alle krachten beter op de weg gebracht worden.

Heb een gruwelijke hekel aan Audi meneer Micdee ...

Sorry.. ;)
 
084639HOB.jpg


:loll:
 
Johann zei:
micdee zei:
Johann er al eens over nagedacht om de Focus in te ruilen voor een mooie Audi RS3? :rulez:
Ook een 5 pitter met turbo, maar wel met 4wd dus kunnen alle krachten beter op de weg gebracht worden.

Heb een gruwelijke hekel aan Audi meneer Micdee ...

Sorry.. ;)

NAh!! lekker dan!!

;)
 
:D

Mijn broer heeft zelf Audi Q7 en S6(V10) gereden en heeft nu als tweede auto nog een Q7. Meende dat het een S-Line 3.0 TDi is. Alle drie niet storingsvrij. Eerste dealer waar hij zat was ronduit arrogant. Tweede dealer was wel vriendelijker maar heeft 'm niet kunnen behoeden voor een nieuwe motor in de S6 bij iets over de 80d KM. Audi wilde in aanvang niets aan garantie doen. De, tweede, dealer heeft hemel en aarde bewogen om er nog garantie uit te pulken. Auto heeft vrij vlot na reparatie dan ook een schop in de kont gekregen.
Eerste Q7 parkeerde broer tegen een Kia of Deawoo... Q7 totalloss... :O Wat een slap hok. :D
Q7 die hij nu nog heeft is een tweede hands met iets van 170d op de teller geloof ik. Had bij 10 graden vorst geen verwarming. Ook leuk. Heb je een keer vorst voor je 4x4 en dan is ie niet warm te krijgen. :rulez:

En dan komen ze met een RS3 met bredere voor dan achterbanden. Dan heb je in mijn optiek iets heel erg fout gedaan met de balans maar ik denk dat de recensies dat wel onderschrijven.

Verder leuke auto's maar niet echt mijn ding.

Weet niet of je JCViggen van het 850 forum nog kent? Woont inmiddels in Rusland maar heeft ook een RS6(V8) trouwens.
 
Tja, dat zijn geen leuke berichten.
Maar probleem auto's bestaan er altijd, van elk merk, ook van Lexus/Toyota.
Arrogante dealers zijn er ook van elk merk en zelfde geldt voor de arrogante importeurs (herinnert u zich uw veldtocht nog met de volvo V70R welke niet aan zijn opgegeven vermogen kwam), hoewel PON wel in de top 2 van meest arrogant staat volgens mij.

Je broer moet natuurlijk ook geen water in zijn koelsysteem gooien, dat bevriest wel bij min 10 en ja dan heb je ook geen verwarming..
;)

En zo heeft iedereen zijn beweegredenen om voor een merk te kiezen, gelukkig. Ik zal niet zo snel meer voor een Volvo of een Peugeot gaan en dat heeft dan voornamelijk te maken met de dealers welke ik heb meegemaakt.

JCViggen ben ik ook al op de verschillende RS(6) fora tegengekomen.
Met de geijkte problemen van de RS6: koppelomvormer, Tiptronic.. DRC heeft ie volgens mij nog niet gehad, of zit er al niet meer onder.
 
Draadje kan dicht. Heb de IS-F ingeruild.





























Oh nee wacht! Is ingeruild op een IS-F! :rulez:
 
Feliciflap Johan,

En zijn er al foto's van? En wat is er beter aan deze F, behalve dan dat-ie een paar jaar jonger is?

BTW, kvind wel dat je een keertje kan langskomen op 1 van de uitstekend georganiseerde Lexus meeting.. met de IS-F...
 
lekker geil ding toch zo'n ISF.....
Toch ook al eens aan gedacht om de GS weg te doen en zo'n beest te temmen..... :D