Helemaal vergeten - Mijn nieuwe en derde Ls400

jac430

Nieuw hier
10 feb 2011
19
0
0
Hi Ruud,

Geweldig mooi exemplaar!
En de km-stand betekent eigenlijk dat hij brandnieuw is!
Mooie vondst.

Ik mag het eigenlijk niet zeggen als kersverse eigenaar van een LS430, maar zelf vind ik de LS400 een stuk mooier van proporties dan de LS430...

Veel plezier met deze prachtige luxe-limousine!

Jac
 

Ruud

Hoort erbij
7 nov 2009
68
0
0
Dank je Jac :rulez:

Hij rijdt ook nog als nieuw .

Ik ben van mening dat toen ze de MKIV Ls400 ('98-up) uitbrachtte, ze de voorkant een beetje vern**kt hadden. Deze tendens heft zich voortgezet in Ls430 helaas.
Ik moet wel zeggen dat het interieur van de 430 VEEL mooier is dan van de 400.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Ruud zei:
Dank je Jac :rulez:

Hij rijdt ook nog als nieuw .

Ik ben van mening dat toen ze de MKIV Ls400 ('98-up) uitbrachtte, ze de voorkant een beetje vern**kt hadden. Deze tendens heft zich voortgezet in Ls430 helaas.
Ik moet wel zeggen dat het interieur van de 430 VEEL mooier is dan van de 400.


Ja dat is een kwestie van smaak uiteraard, ik heb de laatste gen. Ls juist om zijn voorkant en interieur gekocht.
 

Ruud

Hoort erbij
7 nov 2009
68
0
0
Henny zei:
Ja dat is een kwestie van smaak uiteraard, ik heb de laatste gen. Ls juist om zijn voorkant en interieur gekocht.

En dat is maat goed ook dat iedereen een eigen smaak heeft. Het leven zou anders enorm saai zijn :)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik vind de eerste heel mooi vanwege z'n ronde achterruit en even wat rondere dikkere/achterkant. ook het ontbreken van een stijl in de zijruiten achter.

Maar een LS430 zou ik wel waardig vinden als opvolger
 

Ruud

Hoort erbij
7 nov 2009
68
0
0
Jelmer zei:
Ik vind de eerste heel mooi vanwege z'n ronde achterruit en even wat rondere dikkere/achterkant. ook het ontbreken van een stijl in de zijruiten achter.

Maar een LS430 zou ik wel waardig vinden als opvolger

Nu je het zegt...dat was mij nog nooit opgevallen :)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Vind het wel een mooi schoon ononderbroken (ge-)zicht hebben, nadeel is natuurlijk dat hij niet helemaal naar beneden kan
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Ruud zei:
Henny zei:
Ja dat is een kwestie van smaak uiteraard, ik heb de laatste gen. Ls juist om zijn voorkant en interieur gekocht.

En dat is maat goed ook dat iedereen een eigen smaak heeft. Het leven zou anders enorm saai zijn :)

Sterker nog, dan zouden wij bij wijze van spreken allemaal in een zelfde auto rijden, kun je je iets saaiers voorstellen ?
 

Ruud

Hoort erbij
7 nov 2009
68
0
0
Henny zei:
Ruud zei:
Henny zei:
Ja dat is een kwestie van smaak uiteraard, ik heb de laatste gen. Ls juist om zijn voorkant en interieur gekocht.

En dat is maat goed ook dat iedereen een eigen smaak heeft. Het leven zou anders enorm saai zijn :)

Sterker nog, dan zouden wij bij wijze van spreken allemaal in een zelfde auto rijden, kun je je iets saaiers voorstellen ?

Allemaal dezelfde vrouw...hmm.:)
 

jac430

Nieuw hier
10 feb 2011
19
0
0
Prachtig Ruud!

Het is een heel andere auto geworden. Stuk moderner, maar met behoud van het prachtige model van een van de mooiste LS400 series.

Jac
 

Ruud

Hoort erbij
7 nov 2009
68
0
0
jac430 zei:
Prachtig Ruud!

Het is een heel andere auto geworden. Stuk moderner, maar met behoud van het prachtige model van een van de mooiste LS400 series.

Jac

Dank je Jac :rulez:

Inderdaad een wat modernere look nu.