Gekocht bijna 2 weken geleden.
Volledig lexus Service history en maar 37000 miles van nieuw
Volledig lexus Service history en maar 37000 miles van nieuw
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Ruud zei:Dank je Jac :rulez:
Hij rijdt ook nog als nieuw .
Ik ben van mening dat toen ze de MKIV Ls400 ('98-up) uitbrachtte, ze de voorkant een beetje vern**kt hadden. Deze tendens heft zich voortgezet in Ls430 helaas.
Ik moet wel zeggen dat het interieur van de 430 VEEL mooier is dan van de 400.
Henny zei:Ja dat is een kwestie van smaak uiteraard, ik heb de laatste gen. Ls juist om zijn voorkant en interieur gekocht.
Jelmer zei:Ik vind de eerste heel mooi vanwege z'n ronde achterruit en even wat rondere dikkere/achterkant. ook het ontbreken van een stijl in de zijruiten achter.
Maar een LS430 zou ik wel waardig vinden als opvolger
Ruud zei:Henny zei:Ja dat is een kwestie van smaak uiteraard, ik heb de laatste gen. Ls juist om zijn voorkant en interieur gekocht.
En dat is maat goed ook dat iedereen een eigen smaak heeft. Het leven zou anders enorm saai zijn
Henny zei:Ruud zei:Henny zei:Ja dat is een kwestie van smaak uiteraard, ik heb de laatste gen. Ls juist om zijn voorkant en interieur gekocht.
En dat is maat goed ook dat iedereen een eigen smaak heeft. Het leven zou anders enorm saai zijn
Sterker nog, dan zouden wij bij wijze van spreken allemaal in een zelfde auto rijden, kun je je iets saaiers voorstellen ?
jac430 zei:Prachtig Ruud!
Het is een heel andere auto geworden. Stuk moderner, maar met behoud van het prachtige model van een van de mooiste LS400 series.
Jac
Jelmer zei:Inderdaad, als je een amerikaan rijd ben je meteen een sjonnie/aso/opschepper/milieuvervuiler
Jelmer zei:Inderdaad, als je een amerikaan rijd ben je meteen een sjonnie/aso/opschepper/milieuvervuiler