Gekocht bijna 2 weken geleden.
Volledig lexus Service history en maar 37000 miles van nieuw
Volledig lexus Service history en maar 37000 miles van nieuw

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Jelmer zei:prachtig, daar heb je weinig nog aan op te knappen
Jelmer zei:Vet, Coupe Deville, welk jaar?
Heb zelf een iets oudere kleine
Jelmer zei:En nu eentje met Cross Fire om het af te leren ? :mrgreen:
handigneefje zei:Als deze auto in DLD rijd dan is het gepast om te zeggen dat het een UBER coole auto is. Geweldig!
Jelmer zei:Die auto's waren super in duurzaamheid (niet in brandstof verbruik natuurlijk), zo worden ze niet meer gebouwd.... misschien maar goed ook![]()
Dik plaatwerk + sub frame, onderhoud was simpel en onderdelen voor de hand waar door de auto's langer konden worden gereden.
Rijd zelf nog elke dag in zo'n amerikaan, de dag moet nog komen dat hij me serieus laat staanIk doe me best om hem kapot te trappen, maar het gaat niet zonder al teveel moedwil. Koude motor, WAT? hikkend en ploffend van het LPG vol gas de straat uit, elke dag heeft hij er weer zin in :roll: ik heb de Lexus ingehaald wat betreft kilometerstand
Wel een paar keer met de billen bij elkaar geknepen gereden. ??n keer bijna honderd kilometer met een kapotte dynamo. tweede keer was ik in twee dagen 12 liter koelwater verloren, radiator zo lek als een mandje. Dus de motorruimte heeft ook een stoom reiniging gehad. Op het laatst had ik niks anders meer bij me dan 4 liter ruitenvloeistof voor -30 (met ??n of andere alcohol troepje er in), uit armoede er toen dat maar ingeknikkerd. hahaha
Vind het wel z'n charme hebben
Pfoe, krijg wel weer zin om in me Cadillac rond te cruisen![]()
Jelmer zei:Inderdaad, als je een amerikaan rijd ben je meteen een sjonnie/aso/opschepper/milieuvervuiler